آذرنام
خانه / نقل / تولیدی بزرگ نقل گردویی نیم کیلویی

تولیدی بزرگ نقل گردویی نیم کیلویی

از معروف ترین نقل ها، نقل گردویی طعم دار است که سوغات ارومیه بوده و یک شیرینی اصیل ایران به حساب می آید. این خوردنی خوشمزه که در طعم های متفاوتی مثل گل محمدی، بیدمشکی، دارچینی، زعفرانی، پسته ای و غیره در بازار موجود می باشد که از ترکیبات مختلفی تهیه می گردند.

نقل گردویی از پر فروش ترین انواع نقل در میان خریداران می باشد و در بسته بندی های متنوع با وزن های مختلف به بازار عرضه می شود. معمولا بسته بندی های نقل گردویی نیم کیلویی و یک کیلویی خواهان بیشتری در میان مشتریان دارند.  نقل گردویی ارومیه از ترکیب آب، شکر، عصاره بیدمشک و مغز گردو تولید می شود و سایز آن نسبت به سایر انواع نقل درشت تر می باشد.

نقل گردویی نیم کیلویی

تولیدی بزرگ نقل گردویی نیم کیلویی

نقل گردویی نیم کیلویی

همان طور که در بالا به آن اشاره شد بسته های نقل گردویی نیم کیلویی بسیار پر طرفدار هستند و تولید کننده ها و عرضه کننده های زیادی محصولات متنوع نقل خود را در بسته بندی های نیم کیلوگرمی و یک کیلوگرمی به دست خریداران می رسانند.

یکی از بزرگ ترین تولید کننده های نقل با کیفیت و مرغوب مجموعه آذرنام می باشد که با بکارگیری مواد اولیه غیر شیمیایی و درجه یک و استفاده از ماشین آلات روز و همچنین رعایت کلیه موازین بهداشتی در تمام مراحل تولد خود، توانسته نقل گردویی نیم کیلویی با کیفیت را که دارای بافتی نرم و ماندگاری بالایی می باشد را به خریداران عرضه نماید.

این مجموعه با فراهم کردن شرایط ارسال نقل گردویی نیم کیلویی در بسته بندی های مطلوب و بهداشتی به تمامی نقاط کشور و شهرستان های مختلف، تهیه این محصول به صورت مستقیم از تولیدکننده را برای خریداران آسان نموده است. هدف این مجموعه همواره جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان خود بوده است.

نقل گردویی نیم کیلویی

فروش نقل گردویی نیم کیلویی به صورت آنلاین

امروزه اکثر خریداران خریدهای غیر حضوری و آنلاین را ترجیح می دهند چرا که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد. خرید های اینترنتی برای خریداران عمده نیز مزیت های بسیاری دارد از جمله تهیه محصول مورد نظرشان به صورت مستقیم از تولید کننده که موجب کاهش هزینه های تمام شده خواهد شد.

فروش نقل گردویی نیم کیلویی در سایت های معتبری از جمله وبسایت نقل بازار که توسط گروه تولیدی آذرنام اداره می شود، به شکل مستقیم امکان پذیر می باشد و افراد می توانند از سراسر کشور برای خرید نقل گردویی نیم کیلویی با کیفیت و کم نظیر اقدام نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …