آذرنام
خانه / نقل / تولید و تجارت نقل بیدمشک بسته بندی

تولید و تجارت نقل بیدمشک بسته بندی

نقل بیدمشک بسته بندی از محصولات تولید شده در مجموعه آذرنام به شمار می رود که در حجم های عمده و جزئی به بازار فروش عرضه می گردد؛ این محصول با فرآیند تولید کاملا بهداشتی در این مجموعه تولید و فرآوری می شود و پس از آن در بسته بندی های کاملاً مناسب و بهداشتی نیم کیلو گرمی و یک کیلو گرمی به سایر خریداران و فروشندگان فعال در حوزه ی فروش انواع نقل و شیرینی در سطح کشور ارسال می شود.

این شیرینی با طعمی بی نظیر و درجه کیفیت بالا در بازرگانی آذرنام تولید می شود و تمایز این طعم و کیفیت منحصر به فرد با سایر محصولات موجود در بازار را تنها با یک بار امتحان کردن آن می توان تشخیص داد؛ در تهیه ی نقل بیدمشک ارومیه از بهترین مواد اولیه موجود در بازار بهره گرفته شده است تا طعم اصیل و سنتی آن پابرجا ماند و به عنوان معروف ترین و ماندگار ترین سوغاتی و شیرینی ارومیه در اختیار همگان قرار گیرد.

این محصول سالانه در میزان چشمگیری به برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس و کشور های اروپایی صادر می گردد که با معرفی و بازاریابی صحیح صادر کنندگان بدون شک پیشرفت بیشتری در حوزه ی صادرات به همراه خواهد داشت.

نقل بیدمشک بسته بندی

معرفی نقل بیدمشک بسته بندی آذرنام

نقل بیدمشک بسته بندی

نقل بیدمشکی آذرنام از محصولات سنتی و شیرینی جات معروف شهر ارومیه به شمار می رود؛ این شیرینی بسیار خوش طعم و منحصر به فرد تهیه می شود و مهارت نقل پزان ارومیه ای در تهیه ی این محصول را به ندرت در جاهای دیگر می توان مشاهده کرد.

نقل بیدمشکی ابریشمی پس از فرآوری در بسته بندی های کاملا بهداشتی و متنوع معمولی، لوکس و کادویی به مصرف کنندگان و علاقه مندان به آن عرضه می گردد؛ این محصول در اندازه نقل ریز و ابریشمی قابل تهیه می باشد که در نوع ابریشمی آن از خلال بادام استفاده شده است و به صورت مغز دار تهیه می گردد.

نقل بیدمشک بسته بندی

ارسال مستقیم و بدون واسطه نقل بیدمشک بسته بندی

تمامی محصولات تولید شده در مجموعه آذرنام از جمله نقل بیدمشک بسته بندی شده با ارسال مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می‌ گردد که این شرایط ویژه سبب شده است تا خریداران و فروشندگانی که قصد تهیه این محصول را دارند، ملزم به پرداخت هزینه های مازاد و جانبی نشده و آن را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه دریافت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …