آذرنام
خانه / نقل / خرید ارزان ترین نقل گردویی صادراتی

خرید ارزان ترین نقل گردویی صادراتی

نقل گردویی از معروف ترین انواع نقل و تنقلات سنتی ارومیه به حساب می آید. این خوردنی خوشمزه از ترکیبات مختلف و متنوعی تهیه می شود و در طعم های دلپذیری مثل بیدمشکی، زعفرانی، دارچینی، گل محمدی و غیره موجود می باشد.

نقل گردویی ارومیه با طعم های مختلف سایز درشت تری نسبت به سایر انواع نقل دارد و در مرغوب ترین نوع آن مثل نقل گردویی صادراتی از یک نیمه گردو به عنوان مغز آن استفاده می شود. نقل گردویی از گذشته تا به امروز به عنوان سوغات ارومیه شناخته می شود و نه تنها در شهرستان های مختلف ایران در سایر کشورها نیز بسیار محبوب می باشد. صادرات انواع نقل امروزه از پردرآمدترین ها در بین اقلام صادراتی در ارومیه شناخته می شود.

نقل گردویی صادراتی

خرید ارزان ترین نقل گردویی صادراتی

نقل گردویی صادراتی

در سال های اخیر بازار فروش نقل گردویی در خارج از کشور به خصوص در کشورهای عربی داغ تر شده است. همین امر را می توان نوید بخش رونق کسب و کارهای مرتبط با تولید و فروش انواع نقل در ارومیه دانست.

در شهر ارومیه و شهرستان های اطراف آن مراکز تولید و فروش فراوانی برای انواع نقل وجود دارد که به پخش نقل مشغول هستند و انواع نقل های طعم دار ارومیه را به نقاط دور و نزدیک عرضه می کنند.

ولی باید توجه نمود نقلی که برای صادرات در نظر گرفته می شود می بایست کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و مسائل بهداشتی و فنی در تمامی مراحل تولید آن به خوبی رعایت شده باشد. ارزان ترین نقل گردویی صادراتی را می توان از تولید کنندگان معتبر و شناخته شده تهیه نمود. چرا که خرید مستقیم و بی واسطه از تولیدکنندگان انواع نقل موجب کاهش یافتن هزینه های جانبی و در نتیجه خرید ارزان تر نقل گردویی صادراتی می شود.

نقل گردویی صادراتی

نقل گردویی با کیفیت برای صادرات

مواد تشکیل دهنده نقل گردویی عبارتند از مغز گردو، شکر، آب و عرق بیدمشک. در تمام مراحل تولید نقل ممتاز برند آذرنام از هیچ مواد غیر طبیعی و یا فرایند شیمیایی استفاده نمی شود و نقل گردویی صادراتی تولید شده توسط این مجموعه درشت و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده می باشند.

عصاره بیدمشک به کار رفته در این محصول خالص و طبیعی بوده و مغز گردوی استفاده شده در آن به دلیل داشتن فواید فراوان موجب بالا بردن ارزش غذایی آن شده است. نقل گردویی یک خوراکی انرژی بخش می باشد که  مصرف آن به جای قندهای مصنوعی همراه با نوشیدن چای موجب نشاط و تامین بخشی از کالری مورد نیاز روزانه بدن خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …