آذرنام
خانه / نقل / خرید عمده نقل ریز ارومیه

خرید عمده نقل ریز ارومیه

نقل ریز ارومیه نقلی پرکاربرد است که به جز مصرف خوراکی، در مراسم و محافل نیز، استفاده می شود. نقل ریز، با وجود تولید انواع نقل های درشت و مجلسی، همچنان فروش خود را در بازارهای نقل، حفظ کرده است. خریداران عمده نقل ریز، این محصول را، به دلیل تقاضای بالایی که برای آن وجود دارد، سفارش داده و در فروشگاه خود، عرضه می نمایند.

امروزه خرید عمده نقل ریز ارومیه به دو روش حضوری و اینترنتی انجام می گردد. خرید آنلاین انواع نقل ارومیه، بسیار آسان بوده و بدون صرف وقت بیش از حد، انجام می شود. یکی از مراکزی که برای خریداران عمده نقل ریز، همواره در اولویت بوده است، مجموعه آذرنام می باشد که نقل ریز درجه یک ارومیه را تولید می نماید.

نقل ریز ارومیه

مقایسه تولید سنتی و مکانیزه نقل ریز ارومیه

نقل ریز ارومیه

نقل ریز، سالیان طولانی است که در ارومیه تولید می گردد. در گذشته که صنعت نقل پزی، شکل نگرفته بود، نقل به روش سنتی، به دست افراد زحمتکش تولید می شد. مردم قدیم، انواع خشکبار مانند بادام را با چاقو به شکل خلال در آورده و در شیره هایی مانند شیره انگور قرار می دادند. شیره ها، به صورت قطره قطره، به خشکبار اضافه می گردید و مرتبا، هم زده می شد تا لایه های قبل شکر، دچار شکرک نگردد.

برای طعم دار کردن نقل، در گذشته از گرده گل های بیدمشک استفاده می شد، به این صورت که خلال های بادام را که با مشقت، تهیه شده بود، در داخل کیسه هایی، به همراه گرده گل های بیدمشک، به شدت تکان می دادند تا خلال ها، مزه دار شده و عطر بیدمشک به خود بگیرند.

تهیه نقل به روش سنتی، بسیار زمانبر بود و انرژی زیادی از افراد، صرف می کرد. بعد از گذشت سال ها، با به روی کار آمدن تجهیزات نقل ریزی و دیگ های دوار، تولید نقل وارد عرصه جدیدی شد و شکل نوینی به خود گرفت. امروزه تولید انواع نقل از جمله نقل ریز ارومیه به روش مکانیزه و به کمک دستگاه های پیشرفته، در کارگاه ها و کارخانه های تولیدی انجام می گردد.

تولید نقل به روش صنعتی، نه تنها باعث پایین آمدن کیفیت نقل نشده است، بلکه با بررسی کیفیت مداوم نقل ها توسط کارشناسان شرکت، کیفیت محصول نهایی، بالاتر رفته است. از سوی دیگر، مزیت مهم تولید صنعتی نقل، افزایش سرعت در تولید نقل است که به واسطه استفاده از ماشین آلات مجهز، میسر گردیده است.

نقل ریز ارومیه

برترین مرکز تولید و عرضه نقل ریز ارومیه

اگر به دنبال مرکزی هستید که نقل ریز ارومیه را به صورت عمده، تولید کرده و با قیمت مناسب، عرضه کند، باید عرض کنیم، به آدرس درستی، مراجعه نموده اید. مجموعه تولیدی آذرنام، از بزرگترین واحدهای تولید و عرضه انواع نقل، از جمله نقل ریز ارومیه است که مرغوب ترین نقل ریز را تولید و به صورت مستقیم، به خریداران گرامی در مقیاس بالا ارائه می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …