آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل بیدمشکی ابریشمی مرغوب از کارخانه

خرید نقل بیدمشکی ابریشمی مرغوب از کارخانه

نقل بیدمشکی ابریشمی، بدون اغراق، قدیمی ترین و معروف ترین نقل ارومیه می باشد. در تهیه این نقل از گیاه بیدمشک استفاده شده است که جزو معطرترین گیاهان می باشد. با وجود تولید انواع گوناگون نقل، هنوز هم نقل ابریشمی جایگاه خاصی در بازار نقل دارد.

برای خرید عمده نقل بیدمشکی ابریشمی به طور مستقیم از کارخانه، می توانید مجموعه آذرنام را انتخاب نمایید. نقل بیدمشکی ابریشمی مرغوب در این مرکز تولید شده و با قیمت درب کارخانه به شما خریدار محترم عرضه می گردد. مجموعه تولیدی آذرنام از برترین کارخانه های تولید نقل ابریشمی بیدمشکی در کشور می باشد.

نقل بیدمشکی ابریشمی

دلایل پر کاربرد بودن نقل بیدمشکی ابریشمی

نقل بیدمشکی ابریشمی

همان طور که می دانیم، نقل بیدمشک ارومیه از جمله نقل های پرکاربرد می باشد. به برخی از دلایل پر کاربرد بودن این نقل به اختصار اشاره می نماییم:

  • نقل ابریشمی از نظر ظاهری، باریک و کشیده است و دارای سایز کوچکی است. به همین سبب در کنار انواع خشکبار، بخصوص کشمش و نخودچی استفاده گسترده دارد.
  • نقل ابریشمی بیدمشکی از جمله نقل هایی است که در مراسم نامزدی و عقد در کیسه کوچک زیبایی به عنوان هدیه و یادبود به مهمان ها داده می شود.
  • به دلیل عطر بی نظیر بیدمشک در نقل بیدمشک سنتی، استفاده از آن به جای قند متداول است. نوشیدن چای عصرگاهی به همراه نقل بیدمشکی دلچسب است.
  • بیدمشک دارای طبع معتدل و سرد است و مصرف آن در افراد گرم مزاج مفید بوده و باعث کاهش حرارت بدن شده و آرامش بخش می باشد. به همین سبب افراد گرم مزاج، نقل بیدمشکی را در برنامه غذایی روزانه خود قرار داده و آن را جایگزین قند می کنند تا از خواص مفید این نقل بهره مند گردند.

نقل بیدمشکی ابریشمی

تولید کنندگان نقل بیدمشکی ابریشمی

تولید کنندگان نقل ابریشمی بیدمشکی مرغوب در شهر ارومیه قرار دارند. این تولید کنندگان با توجه به تجربه طولانی و مفید، در تولید انواع نقل ابریشمی، بهترین نوع نقل را تولید می کنند. یکی از مهم ترین تولید کنندگان نقل بیدمشکی ابریشمی، مجموعه تولیدی آذرنام است که دارای تجربه طولانی در زمینه تولید این نوع نقل می باشد.

مجموعه ما به بهره گیری از پرسنل توانمند در این عرصه ، استفاده از بهترین مواد اولیه و با تجهیزات به روز، توانسته است در تولید نقل بیدمشک بسته بندی یک گام جلوتر از رقبای خود باشد. کیفیت نقل های تولیدی این مجموعه در تمام مراحل و فرآیند تولید، توسط کارشناسان این مجموعه بررسی شده و بهترین نقل ابریشمی بیدمشکی به عنوان محصول نهایی به بازار عرضه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …