آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل زعفرانی گردویی آذرنام

خرید نقل زعفرانی گردویی آذرنام

نقل زعفرانی گردویی نامی که اگر به سمت مناطق آذربایجان بروید خیلی بیشتر نام آن را به عنوان خوراکی خوشمزه و یا سوغات آن منطقه را میشنوید.

نوعی شیرینی با خواص خاص خود که ویژگی های متفاوت و قابل توجهی دارد که میتواند حتی برای یک بار هم که شده نظر شما را جلب کند .

اگر بصورت ساده هم نگاه کنیم مواد اولیه تشکیل دهنده این خوراکی را از نامش میتوان تشخیص داد گردو،زعفران و شکر.

درخرید نقل زعفرانی میتوانید این خوراکی بینظیر را از شرکت آذرنام با تجربه چندین ساله تهیه کنید.

خرید نقل زعفرانی گردویی آذرنام

معرفی  نقل زعفرانی گردویی

معرفی  نقل زعفرانی گردویی نقل زععفرانی گردویی بیشتر در ارومیه تولید میشود در محتوای سازنده آن شامل شکر سفید، شکر گلوکز، گلاب غلیظ، وانیل، زعفران، گیاه بیدمشک و مغز گردو،زعفران استفاده شده است.

استفاده از زعفران در این نقل باعث افزایش گردش خون در بدن میشود و در نتیجه باعث اسوخت و ساز بدن و درمان اختلالات کیلیوی و کبد می شود.

وهمچنین نقل نیز باعث سرزندگی و شور و شوق و افزایش انرژی بدن میشود .

گردوی موجود در این نقل ترکیبی به نام اسید الاجیک وجود دارد که مانع انباشت چربی در عروق قلب انسان میشود ،گردو همچنین با کاهش میزان کلسترول بد موجود در بدن بیشتر به سلامتی قلب کمک کرده و از قلب در برابر نارسایی قلبی محافظت میکند.

توصیه میکنیم که میتوانید این محصول شرکت آذرنام را جایگزین قند بکنید که ضرر های فراوانی را برای بدن دارد،این نقل همانند قند آن شیرینی مورد نظر را دارد اما در کنار شیرینی خواص های زیادی که در بالا ذکر شد نیز را به بدن همزمان رساند پس به راحتی میتوانید قند مضرر را از مصارف روزانه خود حذف کنید و قند زعفرانی گردویی را با همان طعم و مزه و حتی بیشتر خوشمزه جایگزین کرد.

فروش نقل زعفرانی گردویی

فروش نقل زعفرانی گردویی نقل زعفرانی گردویی هم همانند دیگر محصولات دیگر از بازار سیاه و کلاهبرداری کلاهبرداران جانمانده و نقل های زعفرانی گردویی زیادی را میتوان در بازار مشاهده کرد که همان نقل زعفرانی گردویی که عکسش را دیده ایم ویا مزه اش را چشیده ایم است. اما گاهی اشتباه میکنیم و محصول اشتباهی را میخریم که شرکت و کارگاه هایی در سطح کشور در حال ساخت آن هستند.

این محصولا همان بو رنگ و خیلی مزه نزدیک به آن نقل اصلی را دارد میسازند،اما اگر انقدر تشابه هست پس چرا میگویند تقلبی است ؟ تفاوت در آن است که این محصولات تقلبی از مواد شیمیایی و به شدت مضرر ساخته و تولید میشوند.

شرکت آذرنام با تجربه چندیدن ساله در تولید و فروش نقل زعفرانی گردویی در سطح ایران و منطقه توانسته نظر و علاقه شما مشتریان عزیز را به خود جلب کند تا مزه واقعی و اصالت این خوراکی خوشمزه را بچشید. اگر مایل به مزه کردن این خوراکی بینظیر هستید شرکت آذرنام در خدمت گذاری به شما آماده است .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید