آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی با قیمت مناسب

خرید نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی با قیمت مناسب

نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی، نقلی است که با تخم گشنیز تولید شده است. تخم گشنیز، از دانه های فوق العاده معطر و پرخاصیت است که دارای طبع گرم بوده و در تهیه انواع شیرینی ها، مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول، با قیمت های گوناگون در بازار موجود است که مناسب ترین قیمت، مختص به شرکت تولیدی آذرنام می باشد.

شرکت آذرنام، نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی را با درجه کیفی اعلا، ولی در عین حال مقرون به صرفه، به مشتریان عمده ارائه می کند. علت قیمت پایین این محصول را می توان، در فروش بی واسطه و مشتری مداری مجموعه آذرنام جستجو نمود.

نقل گشنیزی 500 گرمی

طریقه تولید نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی

نقل گشنیزی 500 گرمی

نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی به روش صنعتی و مکانیزه در خط تولید پیشرفته مجموعه آذرنام تولید می گردد. بیایید با هم، با طریقه تولید این محصول، آشنا شویم:

  • قبل از شروع فرآیند تولید نقل گشنیزی، ابتدا مواد اولیه مورد استفاده، خریداری می گردند. مواد اولیه شامل شکر مخصوص، تخم گشنیز و انواع چاشنی ها می باشد. سپس مواد اولیه برای تولید نقل، اندازه گیری شده و در اندازه های استاندارد، مورد استفاده قرار می گیرند.
  • اولین گام در تولید نقل گشنیز درجه یک، تهیه شربت است، بدین منظور، آب و شکر مخصوص را حرارت می دهند تا شربت، قوام آمده و به غلظت ۹۰ درصد برسد. برای ایجاد بافت مناسب در نقل، مقدار کمی شکر گلوکز نیز، به شربت افزوده می شود.
  • بعد از تهیه شربت، چاشنی ها و ادویه ها مانند هل، وانیل و غیره به شربت، اضافه می شوند.
  • در این مرحله تخم گشنیز در داخل دیگ هایی به اسم قازان، ریخته شده و حرارت داده می شود. دیگ های نقل پزی، دستگاه هایی دوار هستند که به کمک الکتروموتور خود، مخلوط را تکان می دهند.
  • بعد از داغ شدن تخم های گشنیز، شربت در چند مرحله، به دیگ دوار، افزوده می شود و دستگاه، همچنان به تکان دادن مخلوط، ادامه می دهد تا شربت، شکرک نزند.
  • در این مرحله، به کمک دستگاه دم، نقل گشنیزی، هوادهی می شود تا شکل مورد نظر خود را پیدا کند.
  • نقل گشنیزی، بعد از آماده سازی، در بسته بندی ۵۰۰ گرمی قرار داده می شود تا نقل گشنیز نیم کیلویی آماده و روانه بازار گردد.

نقل گشنیزی 500 گرمی

علت پرفروش بودن نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی آذرنام

نقل های گشنیزی با کیفیت های مختلف در بازار موجود هستند، اما هیچ کدام از نظر کیفیت، به پای نقل گشنیزی آذرنام نمی رسند. کیفیت نقل گشنیزی آذرنام، مثال زدنی است.

قیمت مناسب، از دیگر علت های محبوب و پرفروش بودن این محصول است. این مرکز، نقل گشنیزی را با قیمت عالی عرضه می کند.

امکان سفارش اینترنتی نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی در این مجموعه، فراهم است که یکی از دلایل استقبال خریداران از نقل گشنیزی آذرنام، همین موضوع می باشد.

ارسال سریع نیز در پرفروش بودن این محصول، تاثیر گذار است. در این مجموعه، سفارشات عمده مشتریان، در کوتاه ترین زمان، ارسال می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …