آذرنام
خانه / نقل گردویی به لیمو / خرید و فروش نقل گردویی به لیمو

خرید و فروش نقل گردویی به لیمو

خرید و فروش نقل گردویی به لیمو بیشتر در آجیل سراها و عطاری هایی که کار فروش و عرضه محصولات سوغاتی را انجام می دهند صورت می پذیرد که اتفاقا نقل به لیمو به جهت داشتن جنبه دارویی از خرید و فروش خوبی نیز برخوردار است. تمامی واحدهای آجیل و خشکبار در سراسر کشور می توانند نقل به لیمو را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف از مجموعه آذرنام تهیه و به سبد فروش خود اضافه کنند.

نقل گردویی به لیمو

نقل گردویی به لیمو

نقل گردویی به لیمو

یکی از گونه های پر فروش نقل در بازار، نقل گردویی به لیمو است. این محصول چون سنخیت بیشتری با گیاهان دارویی دارد معمولا در عطاری ها عرضه می شود گرچه در آجیل فروشی ها و هم چنین مراکزی که به شکل تخصصی روی انواع نقل کار می کنند می توان آن را یافت. نقل گردویی به لیمو رنگی متمایل به سبز دارد و همراه با نقل گردویی گل محمدی و زعفرانی می تواند ترکیب جالبی از رنگ های مختلف را به نمایش بگذارد. نقل های رنگارنگ باب طبع بچه ها هستند و کودکان علاقه وافری به خوردن این خوراکی ها از خود نشان می دهند.

رایج ترین وزنی که برای بسته بندی نقل گردویی به لیمو به کار می رود وزن های نیم کیلویی و یک کیلویی است که تقریبا تمامی واحدهای تولیدی که در شهر ارومیه حضور دارند برای فروش محصولات از این دو وزن استفاده می کنند. به نظر می رسد که تنوع در بسته بندی و اضافه کردن اوزان دیگر به وزن های سابق بتواند تاثیر مثبتی روی فروش بهتر محصول داشته باشد. بازار امروز به سوی خرید محصولات متنوع حرکت می کند که این تنوع اختصاص به مورد خاصی نداشته و می تواند به تنوع در بسته بندی، تنوع در طعم و تنوع در مغز نیز شامل شود.

نقل گردویی به لیمو

خرید فله ای نقل گردویی به لیمو

خرید فله ای نقل گردویی به لیمو را معمولا واحدهایی که خود مجهز به دستگاه های بسته بندی هستند انجام می دهند. برخی مجموعه ها کارشان بسته بندی مواد غذایی است این مراکز به منظور کسب سود بیشتر نقل را از واحدهای تولیدی خریداری کرده و سپس اقدام به بسته بندی آن می کنند. هدف این مجموعه ها برند سازی است تا به موجب آن بتوانند بهتر دیده شوند و هر چقدر بیشتر دیده شوند کسب اعتبار کرده و افراد زیادی به آنها اعتماد می کنند و نتیجه آن نیز افزایش فروش و کسب سود بیشتر است. البته برخی از مجموعه های تولیدی برای رفاه حال خریداران خود تولید تحت برند نیز دارند و محصول را با بسته بندی خاص مشتری تولید کرده و در اختیارش قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

سفارش نقل گردویی به لیمو

سفارش نقل گردویی به لیمو بسیار آسان انجام می شود و اگر به دنبال خرید این محصول هستید و به هر دلیلی امکان خرید حضوری برایتان میسر نیست نگران نباشید و با مراجعه ب