آذرنام
خانه / نقل / سفارش عمده نقل طعم دار ارومیه

سفارش عمده نقل طعم دار ارومیه

نقل هایی که در کشور ما وارد بازار مصرف می شوند در نمونه های گردویی و بادامی و در طعم هایی با منشا گیاهی تولید می شوند که هر کدام طعم و خریداران خاص خود را دارند.

نقل ارومیه امروزه با توجه گسترده خریداران مواجه شده و اکثر فروشندگان حوزه خشکبار اقدام به سفارش عمده نقل ارومیه کرده اند تا نیازهای خریداران خود را در هر سطحی بتوانند تامین کنند.

سفارش عمده نقل

آشنایی کامل با انواع نقل ارومیه

سفارش عمده نقل

در سبد خرید ما ایرانیان محصولات مختلفی جای می گیرد که یکی از مهم ترین آنها آجیل و خشکبار است که به طور معمول و غالبا در دورهمی های خانوادگی و برگزاری مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

نقل یکی از ارزان ترین محصولات صنف خشکبار است که با توجه به کیفیت و تنوع بالایی که دارد دارای قیمت متعادلی است.

نقل ارومیه را با نام نقل گردویی نیز می شناسند و و در بین مشتریان می توان از آن به این نام یاد کرد.

در این محصول علاوه بر تنوع در طعم، تنوع در بسته بندی هم وجود دارد و می توان آن را هم در بسته هایی مقوایی و هم در بسته های پلاستیکی بسته بندی کرد.اگرچه بسته های مقوایی به جهت جنسی که دارند حمل و نقل را آسان و و نقل ها را از له شدگی در طول مسیر حفظ می کنند.

وزنی که برای عرضه انواع نقل به بازار مصرف کاربرد دارد وزن های نیم کیلویی و یک کیلویی است هر چند امکان تغییر به وزن های دیگر نیز مطابق با نظر مشتری وجود دارد.

سفارش عمده نقل

قیمت بازار انواع نقل ارومیه

انواع نقل ارومیه به دلیل سطح کیفی بالایی که دارند مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته و به دلیل دارا بودن قیمت مناسب و رقابتی توجیه اقتصادی داشته و با شرایط اقتصادی بسیاری از خانواده ها سازگاری دارند.

قیمت نقل ارومیه تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد که از جمله آنها می توان به کیفیت محصول، نوع مواد اولیه، روش خرید و نوع تولیدی اشاره کرد.

اینکه سفارش عمده نقل به تولید کننده ای که فعالیتش منحصرا تولید به شکل عمده هست سپرده شود با واگذاری این کار به تولید کننده ای که صرفا به شکل خرده و برای عرضه در فروشگاه اختصاصی خود اقدام به تولید نقل می کند در قیمت تمام شده محصول تاثیر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …