آذرنام
خانه / نقل / شرکت تولید نقل بادام ارومیه

شرکت تولید نقل بادام ارومیه

نقل بادام ارومیه از خوراکی ها و تنقلات محبوب بوده و در شهر ارومیه تولید می گردد. بادام به عنوان یکی از مغزهای بسیار پر فایده است که در تولید بسیاری از شیرینی ها، از جمله نقل، مورد استفاده قرار می گیرد. بادام را در روکشی از شکر مخصوص، قرار داده و با افزودن چاشنی ها و طعم های گوناگون، نقل بادامی سنتی تولید می نمایند.

تولیدکنندگان نقل بادام، در شهر ارومیه قرار دارند، زیرا این شهر، قطب تولید انواع نقل در کشور شناخته می شود. مجموعه آذرنام نیز از بزرگترین شرکت های تولیدی نقل بادام ارومیه است که سهم بزرگی در تامین این محصول، در کشور دارد.

نقل بادام ارومیه

راهکارهای پیشنهادی برای حفظ کیفیت نقل بادام ارومیه

نقل بادام ارومیه

سوال مهمی که همواره توسط خریداران نقل بادامی مطرح می گردد، این است که روش های نگهداری نقل بادامی ارومیه برای حفظ کیفیت این محصول چیست؟ در پاسخ به این سوال، باید عرض کنیم که روش ها و راهکارهایی وجود دارند که رعایت آن ها، برای نگهداری انواع نقل ارومیه، از جمله نقل بادامی، ضروری است. برخی از این راهکارها، بدین شرح می باشند:

بررسی بسته بندی نقل: بسته بندی نقل، مهم ترین عامل در حفظ کیفیت محصول است. اگر بسته بندی محصول در مواد درجه یک، انجام گرفته باشد و درب پلاستیک بسته بندی، کاملا کیپ و پلمب باشد، می توان امیدوار بود، که نقل بادامی به این راحتی، کیفیت مطلوب خود را از دست نخواهد داد. مواد بسته بندی بی کیفیت، دارای جذب هوا و رطوبت بالا هستند و نقل بسته بندی شده در این مواد، به سرعت، هوا کشیده و خراب خواهد شد. بنابراین بررسی دقیق بسته بندی نقل در هنگام خرید، اهمیت بالایی دارد.

نگهداری نقل به دور از نور شدید: نقل بادام ارومیه از دسته خوراکی ها و مواد غذایی است که نسبت به نور شدید، بخصوص نور آفتاب، فوق العاده حساس است. قرارگیری نقل در معرض نور خورشید به مدت طولانی، باعث پایین آمدن کیفیت محصول خواهد شد. از این رو همواره نقل بادامی را در مکان های تاریک نگهداری نمایید.

نگهداری نقل به دور از مواد بودار: نقل به دلیل بافت نرم و پوکی که دارد، به شدت مستعد جذب بو می باشد. نگهداری نقل در کنار مواد بودار مانند ادویه ها، سیر و پیاز، باعث جذب بوی این مواد غذایی در نقل شده و محصول، عطر و طعم مختص به خود را از دست خواهد داد.

نقل بادام ارومیه

علت قیمت مناسب نقل بادام ارومیه در مرکز ما چیست؟

نقل بادامی با قیمت های مختلف در بازار وجود دارد، اما هر نقل ارزانی، بی کیفیت نیست، زیرا بسیاری از تولیدکننده ها، نقل را به صورت منصفانه، قیمت گذاری می کنند تا خریداران مختلف را به سمت خود، جذب نمایند.

نقل بادام ارومیه در مجموعه تولیدی ما با پایین ترین قیمت به خریداران عمده عرضه می گردد. علت قیمت مناسب و به صرفه نقل بادامی در این مرکز، عرضه مستقیم این محصول است که باعث پایین آمدن قیمت نهایی نقل می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …