آذرنام
خانه / نقل / صادرات انواع نقل ارومیه به کشور عراق

صادرات انواع نقل ارومیه به کشور عراق

صادرات انواع نقل ارومیه به کشور عراق در بسته های نیم کیلویی و یک کیلویی و از مبادی مرزی موجود میان دو کشور انجام می شود.بسیاری از خریداران و بازرگانانی که در حال عرضه و توزیع نقل ارومیه به بازار عراق هستند سعی می کنند این محصول را با قیمت دست اول و رقابتی در این بازار پرفروش عرضه کنند.

صادرات انواع نقل

صادرات نقل ارومیه به عراق

صادرات انواع نقل

یکی از موارد مهمی که حتما می بایست در صادرات انواع محصولات بویژه نقل به آن اشاره کرد میزان تولید آن در کشور است.نبود محدودیت در تولید و نیز نداشتن ممنوعیت در صادرات از جمله نکاتی است که حتما لازم است صادر کنندگان قبل از ارسال محصول به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

کالایی که تولید آن در کشور با محدودیت مواجه باشد و در ماه هایی از سال ممنوعیت خروج از کشور را داشته باشد گزینه مناسبی برای صادرات نیست.

نقل ارومیه به دلیل اینکه تولید بالایی در کشور دارد و از نظر صادراتی نیز محدود به هیچ فصلی از سال نیست نمونه جالبی برای صادرات بوده و در طی سال های اخیر نیز روند صعودی به خود گرفته است.

علاوه بر مهیا بودن امکان تولید در داخل شرایط کشور مقصد نیز باید از حیث بازار یابی و میزان فروش مورد ارزیابی قرار گیرد تا امر صادرات به شکست منجر نشود.

بالا بودن مصرف شیرینی جات در کشور عراق و به طور کل در جامعه عرب زبان شرایط مساعدی را برای عرضه انواع نقل در این کشور ایجاد کرده است.

صادرات انواع نقل به عراق از طریق شهرهای مرزی غربی کشور انجام می گیرد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می شود:

  • مریوان
  • پیرانشهر
  • قصر شیرین
  • بستان
  • مهران
  • شلمچه

صادرات انواع نقل

شرایط موجود در بازار عراق

بازار عراق به عنوان یکی از بازارهای مصرفی منطقه محسوب می شود که  سالانه حجم معینی از کالاهای مصرفی خود را از کشورهای دیگر تامین می کند.در این بین ایران سهم بالایی در بازار عراق و تامین کالاهای مورد نیاز این کشور دارد.

هر کشوری برای خود قوانین خاصی در رابطه با واردات و صادرات دارد که تنها در صورت رعایت آن قوانین تعاملات بین دو کشور برقرار شده و امکان خرید و فروش مهیا می گردد.

با توجه به روابط سیاسی نزدیکی که در طی سال های گذشته میان دو کشور ایجاد شده صادرات انواع محصولات ایرانی در صنایع مختلف بویژه انواع نقل ارومیه شدت یافته است.

صادرات انواع نقل

قیمت عمده انواع نقل درجه یک

نقل ارومیه از تنقلاتی است که صادرات آن نسبت به سایر شیرینی جات از مزیت بالایی برخوردار است.دلیل این امر خشک بودن و عدم فساد پذیری آن در برابر عوامل محیطی است که سبب شده این محصول گزینه خوبی برای صادرات باشد.

فروش نقل ارومیه در صورت تهیه و خرید آن از مجاری اصلی تولید می تواند با سود خوبی همراه باشد. که شایسته است صادر کنندگان برای موفقیت در کار خویش تولیدی های معتبر در این حوزه را شناخته و سپس اقدام به خرید کنند.

بدون تردید تنها راه دستیابی به قیمت دست اول، خرید مستقیم نقل از واحدهای تولیدی است.

این واحدها برای فروش عمده نقل تمهیداتی را ایجاد می کنند تا قیمت انواع نقل با نرخی بسیار مناسب و متعادل در دسترس خریدار قرار گرفته و او نیز به آسانی بتواند محصول مورد نظر را در بازار هدف خود عرضه کند.

صادرات انواع نقل

صادرات نقل گردویی ممتاز به عراق

در صادرات نقل گردویی به عراق توجه به این نکته لازم است که بار ارسالی از میان ممتازترین نقل های تولیدی از لحاظ کیفی انتخاب شود.چرا که کیفیت بهترین تضمین برای موفقیت در عرصه صادرات می باشد.

از سویی دیگر در بازار پر رقابت امروز تنها عاملی که بتواند موجب ماندگاری شرکت ها در روند بازار باشد توجه به بحث کیفیت است.

کیفیت بالا، طعم بی نطیر و تنوع تولید عرضه عمده نقل در بازار عراق را مهیا کرده و شرایطی را بوجود آورده تا بازرگانان با خیالی راحت بتوانند این محصول را در شهرهای مختلف عراق از اربیل، کرکوک و سلیمانیه گرفته تا نجف و کربلا و بغداد توزیع کنند.

صادرات انواع نقل

دلایل صادرات نقل ارومیه به عراق

تولید نقل در ارومیه هر ساله در مقدار مطلوبی در کشور تولید می شود.مهم ترین دلایلی که می شود برای صادرات انواع نقل به عراق شمرد به شرح زیر است:

  • تولید مازاد نقل در کشور
  • وارد شدن سرمایه اقتصادی به کشور
  • سود بهتر و فروش آسان تر بار صادراتی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بیدمشک درجه یک

بهترین فروشنده نقل بیدمشک درجه یک

اگر در جستجوی بهترین فروشنده نقل بیدمشک درجه یک  هستید بهتر است اول ویژگیهای یک …