آذرنام
خانه / نقل ارومیه / صادرات نقل عمده ارومیه فله

صادرات نقل عمده ارومیه فله

نقل فله ارومیه، یکی از محصولات برجسته ارومیه است که انواع مختلفی داشته و کیفیت بالایی دارد. این نقل با کیفیت و درجه یک، محصول مجموعه ی تولیدی آذرنام میباشد. مجموعه تولیدی آذر نام، یکی از مجموعه های سرشناس و معروف در زمینه تولید انواع مختلف محصولات شکری، من جمله نقل عمده ارومیه میباشد. صادرات عمده این محصول، به دلیل کیفیت و طعم فوق العاده ای که دارد، به شکل فله به کشورهای همسایه سالانه صورت می گیرد. البته شایان ذکر است که فروش این محصول در بازار داخلی نیز خوب است.

صادرات نقل عمده ارومیه فله

میزان کالری موجود در نقل

میزان کالری موجود در نقل نقل، به عنوان نوعی شیرینی سنتی با طعم اصیل ایرانی شناخته شده و از دیرباز، در مراسم و اعیاد گوناگون، بسیار مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است. این شیرینی اصیل ایرانی، در صورتیکه به اندازه ی کافی مصرف نشود، خطرساز بوده چرا که کالری زیادی در بدن تولید می کند. شایان ذکر است که، میزان کالری تولیدی از ۱۰۰ گرم نقل حاوی ده گرم مغز، به طور متوسط، معادل ۳۶۰ کالری می باشد که این میزان کالری، برای یک فرد عادی، تقریبا بالا است.

بدین منظور، کلیه ی تولید کنندگان این محصول، در صدد هستند تا سطح کیفی این تنقلات خوشمزه را ارتقا داده و آن را تا حد امکان کم کالری تولید کنند به گونه ای که تقریبا تمامی اقشار مختلف جامعه، اعم از بیماران مبتلا به دیابت، بتوانند از این محصول شیرین استفاده کنند.

قیمت عرضه نقل عمده ارومیه

قیمت عرضه نقل عمده ارومیه

نقل ارومیه، به دلیل داشتن تنوع زیاد، طعم خوب و کیفیت عالی و درجه یک و نیز میزان فروش بالا، موقعیت تجاری بسیار خوبی را برای اکثر شرکتهای تولیدی همچون “شرکت آذرنام” رقم زده و باعث شده است که این شرکت، در میان سایر مراکز تولیدی، از اسم و اعتبار بالاتری برخوردار باشد.

تولید این محصول، بر اساس رعایت کردن کلیه پروتکل ها و قوانین بهداشتی، تجهیزات کاملا بروز و مدرن . و نیز اصول استاندارد، صورت گرفته به همین دلیل متاسفانه قیمت عرضه نقل عمده ارومیه، ثابت نبوده و نرخ مشخصی ندارد.

لذا، خریدار به منظور تهیه ی این محصول خوش طعم، می تواند با مراجعه به سایتهای مختلف و معتبر ، از اخرین قیمت آن مطلع شده و یا با مشاورین این محصول، تماس برقرار کند و در نهایت، پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه ی مقرر شده، خرید خود را تکمیل کند. مزیت خرید اینترنتی این است که خریدار، بدون فوت وقت و درب منزل، محصول خود را تحویل می گیرد.

همچنین، شایان ذکر است که متقاضیان عزیز می توانند با مراجعه ی حضوری در اکثر فروشگاهها و مراکز خرید، محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل عمده ارومیه

خرید نقل عمده ارومیه برای شب عید

خرید نقل عمده ارومیه یکی از واجبات شب عید برای آجیل سراها، استراحتگاه های بین …

دیدگاهتان را بنویسید