آذرنام
خانه / نقل گل محمدی / صادرکنندگان نقل گل محمدی ابریشمی

صادرکنندگان نقل گل محمدی ابریشمی

صادرکنندگان نقل گل محمدی ابریشمی بهترین و خوش طعم ترین نقل را روانه بازار های خارجی می کنند به همین دلیل توانسته اند ارزآوری عالی را نصیب کشور کنند.

نقل گل محمدی یکی از شیرینی های خوشمزه و خوش طعم محسوب می شود که در مراسم ها و مجالس شادی و عروسی استفاده می گردد که خاصیت نشاط آوری دارد.

صادرکنندگان نقل گل محمدی ابریشمی

دلیل استفاده از  نقل زعفرانی گردویی

دلیل استفاده از  نقل زعفرانی گردویی دلیل استفاده از نقل زعفرانی گردویی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • طعم عالی دارد.
  • بسیار مقوی و مغذی می باشد و این به دلیل گردو و زعفرانی است که در تهیه آن استفاده خواهد شد.
  • بافت نرمی دارد.

یکی از خصوصیات مهم نقل گردویی مرغوب بافت نرم آن می باشد یعنی بهترین نقل به هیچ عنوان نباید سفت و سخت باشد در تهیه این نوع شیرینی از مواد نگهدارنده و افزودنی های غیر مجاز استفاده نشده است به همین دلیل به سلامتی بدن کمک خواهد کرد و هیچ ضرری برای بدن ندارد.

برای تهیه این نمونه نقل از مواد اولیه ای مانند شکر سفید، عرق بیدمشک، زعفران درجه یک، گردو، گلاب و شکر گلوکز استفاده می کنند و این کاملا نشان می دهد که این نوع شیرینی کاملا تازه و طبیعی می باشد علاوه بر این بسته بندی این نوع شیرینی کاملا وکیوم شده می باشد به طوری که هیچ گونه هوای داخل بسته بندی نفوذ پیدا نمی کند.

زعفران موجود در نوع شیرینی باعث افزایش سوخت و ساز بدن و بهبود گردش خون می شود و چون زعفران خاصیت آرام بخشی دارد و از افسردگی جلوگیری می کند مصرف این نقل هم تاثیر مثبتی روی سلامتی روان دارد علاوه بر زعفران برای تهیه این نوع نقل از گردو هم استفاده شده است و شما می توانید با مصرف آن از فواید درمانی گردو بهره مند شوید.

برای این که بافت نرم نقل حفظ شود توصیه می گردد بعد از مصرف نقل را داخل ظرف درب بسته ای بگذارید تا خشک نشود و بافت آن همچنان نرم بماند.

فروشگاه نقل گل محمدی ابریشمی

فروشگاه نقل گل محمدی ابریشمی فروشگاه نقل گل محمدی ابریشمی بدون توجه به سود خود و شرایط اقتصادی سعی می کند مرغوب ترین نقل را در اختیار مشتریان بگذارد به همین دلیل توانسته رضایت بیش از ۹۰ درصد خریداران را به خوبی تامین کند علاوه بر این موارد مصرف مختلف نقل باعث شده فروشگاه آن بتواند بازار پر رونقی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به جای قند می توانید چای خود را با آن میل کنید و برای پذیرایی مهمانان خود از آن استفاده نمایید.
  • به عنوان تنقلاتی سالم می توانید آن را به تنهایی میل کنید.
  • برای جشن های مذهبی و عروسی استفاده می شود که به منظور شادی روی عروس و داماد ریخته می شود.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گل محمدی کیلویی

خرید برترین نقل گل محمدی کیلویی

تنها یک تولید کننده نمونه کشوری می تواند ادعای فروش برترین نقل گل محمدی کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید