آذرنام
خانه / نقل / عرضه مستقیم نقل بادامی ساده

عرضه مستقیم نقل بادامی ساده

نقل بادامی ساده مختص افرادی است که علاقه به نقل های طعم دار نداشته و نقل های ساده را می پسندند. این محصول، با مغز بادام و روکشی از شکر، تولید می گردد و دارای شکاف ها و یا خلل و فرج هایی در سطح نقل است که نشان دهنده مرغوبیت بالای نقل می باشد.

برای اطمینان از کیفیت بالا و قیمت مناسب نقل بادامی ساده بهترین کار، خرید نقل ارومیه از کارخانه های تولیدی می باشد نه واسطه ها، زیرا خرید از واسطه ها، باعث افزایش هزینه پرداختی شما برای خرید نقل خواهد شد. کارخانه آذرنام، انواع نقل از جمله نقل ساده بادامی را به صورت مستقیم عرضه می نماید، در نتیجه محصول، با قیمت بسیار مناسب به دست خریداران عمده و فروشگاه های عرضه نقل می رسد.

نقل بادامی ساده

کیفیت نقل بادامی ساده به چه عواملی وابسته است؟

نقل بادامی ساده

کیفیت انواع نقل ارومیه از جمله نقل بادامی ساده به عوامل گوناگونی بستگی دارد و مجموعه ای از عوامل دست به دست هم می دهند تا بهترین و مرغوب ترین نقل بادامی تولید گردد.

  • کیفیت مواد اولیه، قطعا اولین فاکتور تعیین کننده در مرغوبیت نقل می باشد. شاید رمز موفقیت بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ نقل، استفاده از مواد اولیه درجه یک باشد که از مراکز معتبر و معروف تهیه می شود. استفاده از مواد اولیه مانده و نامرغوب، باعث کاهش کیفیت محصول و به طبع، کاهش فروش آن خواهد شد.
  • ترکیب مواد اولیه و میزان مواد اولیه مصرفی، معمولا مختص به هر تولیدی می باشد، بدین معنی که هر تولیدکننده ای، فرمول منحصر به فردی در تولید انواع نقل از جمله نقل بادامی دارد.
  • استفاده از دستگاه های مجهز در تولید نقل نیز نقش اساسی در کیفیت نهایی محصول دارد، بنابراین بسیاری از کارخانه های تولیدی از جمله شرکت آذرنام، بهترین دستگاه ها را برای تولید نقل، گردآوری کرده و در خط تولید خود قرار داده اند.
  • به کارگیری پرسنل ماهر در بخش تولید نیز از عوامل موثر در تولید نقل باکیفیت است. نیروی کار فعال در بخش تولید، باید قبل از شروع به کار، آموزش های لازم کار با دستگاه ها را دریافت نمایند.
  • رعایت بهداشت از اولویت های اصلی در تولید انواع نقل است. نقل های باکیفیت از بهداشت و سلامت بالایی برخوردار می باشند. در کارخانه های تولیدی مطرح، به طور مرتب، دستگاه و محیط، ضدعفونی و استریل می شوند.

نقل بادامی ساده

توزیع کننده اصلی نقل بادامی ساده

توزیع کنندگان نقل بادامی سنتی به دو گروه تقسیم بندی می گردند، گروهی از توزیع کنندگان، بازرگانان نقل می باشند که بعد از خریداری عمده نقل، نسبت به توزیع این محصول در سراسر کشور اقدام می نمایند.

اما گروه دوم از توزیع کننده های نقل، تولیدکننده های اصلی و بزرگ نقل می باشند که نه تنها در تولید انبوه انواع نقل، فعالیت دارند، بلکه در زمینه توزیع این محصولات نیز، تلاش های گسترده و وسیعی انجام داده اند. مجموعه آذرنام نیز از این دسته از توزیع کنندگان می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …