آذرنام
خانه / نقل / فروشنده اصلی نقل درجه یک ساده

فروشنده اصلی نقل درجه یک ساده

نقل درجه یک ساده را از فروشنده اصلی آن بخرید. این گلوله ی ساده و سفید، پرطرفدار ترین نقل سنتی ارومیه در کشور است. نقلی که به خوبی جایگزین قند سفید شده است و مشتریان ساده پسند را راضی می کند.

این نقل از ارزان ترین و ساده ترین انواع نقل است که چای خورهای حرفه ای آن را بیشتر از سایر نقل ها می پسندند. همان مشتریان خاص پسندی که از عطر و طعم ادویه جات و مغزهای متفاوت به همراه چای تلخ استقبال نمی کنند. مشتریانی که از عطری بودن نوشیدنی بیزارند و اصالت را در سادگی می دانند. آذرنام به عنوان فروشنده عمده نقل درجه یک ساده، این فرآورده را مستقیما از کارخانه به فروش می رساند.

نقل درجه یک ساده

نقل درجه یک ساده در بین چه مشتریانی بیشتر محبوبیت دارد؟

نقل درجه یک ساده

نقل درجه یک ساده بهترین نقلی است که می تواند جایگزین قند سفید باشد. هر کجا که قند به مصرف میرسد جایی است که نقل درجه یک ساده به خوبی به فروش می رسد. کافه ها، استراحتگاه های بین راهی، قهوه خانه ها و فروشگاه های بین راه که آب جوش را برای چای عرضه می کنند.

نقل درجه یک ساده بیشتر یک محصول با مصرف عمومی و روزانه است که افراد برای مصرف با چای آن را تهیه می کنند. عرضه ی چنین نقل هایی در فروشگاه های پخش عمده و جزئی قند و چای ایده ای خوب و پربازده است. قنادی ها، آجیل سراها و خشکبار فروشی در کنار توت خشک و انجیر، این محصول را برای مصرف به مشتریان پیشنهاد می کنند.

کافیست از مشتری خود بپرسید که به چه نوع نوشیدنی علاقمند است. اگر به قهوه و چای تلخ بدون افزودنی علاقمند باشد حتما از خرید انواع نقل درجه یک ساده استقبال خواهد کرد. نوشیدنی های گرم جزئی از سبک زندگی مشتریان شما هستند. اگر فروشنده چای و دمنوش هستید می توانید این محصول را در کنار انواع چای به مشتریان عرضه کنید. سادگی و طعم منحصر به فرد این نقل آن را برای مصرف با انواع چای و دمنوش مناسب کرده است.

نقل درجه يك ساده

مزایای خرید نقل از فروشنده اصلی

نقل درجه یک ساده از پرفروش ترین و مقرون به صرفه ترین انواع نقل اصل ارومیه است. شرکت آذرنام به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادرکننده انواع نقل ارومیه، فروشنده اصلی نقل در کشور است.

تولیدی بودن این مجموعه باعث مسئولیت پذیری و ارائه بهترین محصولات موجود در کشور شده است. به طوریکه شرکت های پخش و فروشگاه هایی که محصولات این مجموعه را خریداری می کنند همیشه از کیفیت آن راضی بوده اند.

علاوه بر تازگی و کیفیت بالای نقل درجه یک ساده تولید شده در این مجموعه، حذف واسطه گران موجب مقرون به صرفه بودن خرید عمده محصولات شده است. قیمت مقرون به صرفه و کیفیت عالی، مزیت رقابتی این فرآورده برای صادرکنندگان است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …