آذرنام
خانه / نقل / فروشنده بهترین نقل گردویی درشت

فروشنده بهترین نقل گردویی درشت

یکی از شیرینی جات و تنقلات سنتی معروف آذربایجان و بالاخص ارومیه نقل می باشد. این خوردنی پرطرفدار و خوشمزه در انواع مختلف و طعم های گوناگون تولید می شود که از جمله آن ها می توان نقل های بادامی و غیره را نام برد.

در میان تمام این محصولات نام برده شده نقل گردویی درشت ارومیه از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد. نقل گردویی ارومیه تشکیل شده از مغز گردو، شکر، آب و عرق بیدمشک. فرایند تهیه و تولید نقل گردویی درشت مشابه نقل بیدمشک سنتی می باشد و تنها تفاوت آن در استفاده از یک نیمه مغز گردو در درون نقل می باشد. نقل از جمله تنقلات انرژی بخش و با کالری بالاست که فاقد مواد نگهدارنده بوده و مصرف آن به جای قندهای مصنوعی موجب نشاط و تامین بخشی از کالری روزانه مورد نیاز برای بدن می شود.

نقل گردویی درشت

فروشنده بهترین نقل گردویی درشت

نقل گردویی درشت

نقل گردویی درشت از پرفروش ترین انواع مختلف نقل می باشد. دلیل آن را شاید بتوان به کار بردن عرق بیدمشک و مغز گردو در تولید این محصول عنوان نمود. مغز گردو منبع بسیار غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد که همه به خواص فراوان آن از جمله خاصیت ضد سرطان بودن آن واقف می باشند و از آن جایی که مغز گردو فاقد کلسترول و اسیدهای چرب می باشد مصرف آن برای سیستم ایمنی و سلامتی بدن بسیار مفید می باشد. عصاره بیدمشک خالص و طبیعی به کار رفته در این محصول نیز به دلیل فواید منحصر به فردی که دارد موجب بالا بردن ارزش غذایی آن شده است. نقل گردویی طعم دار ارومیه برای استفاده در مجالس نیز بسیار مناسب می باشد.

وب سایت نقل بازار Noghlbazar.ir را می توان از بهترین فروشندگان نقل گردویی خوشمزه و مرغوب معرفی نمود که نقل های با کیفیت خود را در حجم بالا و به صورت عمده به فروش می رساند و با شرکت های توزیع و بسته بندی مواد غذایی در سراسر کشور همکاری دارد. این مجموعه تولیدی با به کار بردن مواد اولیه درجه یک و رعایت تمامی جنبه های بهداشتی تولید و همچنین بهره بردن از تجهیزات به روز در تهیه محصولات خود، کیفیت کالای ارائه شده را تضمین می نماید.

نقل گردویی درشت

خرید آنلاین نقل گردویی

امروز خریدهای آنلاین و اینترنتی کار را برای مشتریان و خریداران بسیار راحت نموده است. چرا که می توان به راحتی با مقایسه قیمت ها و کیفیت ها و حتی سابقه فروشندگان مختلف مناسب ترین محصولات را تهیه نمود. نقل گردویی درشت از بهترین انواع نقل محسوب می شود و همواره طرفداران زیادی در شهر های مختلف دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …