آذرنام
خانه / نقل / فروش بدون واسطه نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی

فروش بدون واسطه نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی

نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی، از نقل های ارومیه است که با تخم گشنیز تولید شده است. این محصول، در بسته های ۵۰۰ گرمی بسته بندی و آماده فروش شده است. در گذشته، فقط نقل بیدمشکی ابریشمی با خلال بادام در ارومیه تولید می شد. اما امروزه با نوآوری تولیدکنندگان نقل، انواع نقل های طعم دار با مغزهای گوناگون تولید می گردند که نقل گشنیزی نیز از محبوب ترین آن ها می باشد.

آیا می دانید شرکت تولیدی آذرنام نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی را به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه می کند؟ فروش این محصول، به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب انجام می شود. کیفیت بی نظیر این محصول به همراه قیمت ارزان، باعث فروش بی سابقه این نقل، در بازارهای کشور شده است.

نقل گشنیزی 500 گرمی

خصوصیات بارز نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی اعلا

نقل گشنیزی 500 گرمی

نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی درجه یک دارای خصوصیاتی است که این محصول را، از بقیه انواع نقل های موجود در بازار متمایز می کند. برخی از این ویژگی ها به این صورت می باشند:

عطر و بوی خوش: عطر نقل گشنیزی، به دلیل استفاده از تخم گشنیز در تولید آن، بسیار زیاد بوده و فوق العاده خوش بو است. بهتر است بدانید، تخم گشنیز از دانه های معطر است که در تولید بسیاری از شیرینی های سنتی و کلوچه ها کاربرد دارد.

طعم خاص: نقل گشنیزی، دارای طعم خاص و منحصر به فردی است که متفاوت از سایر نقل ها می باشد. بسیاری از مردم، عاشق این مزه و طعم در نقل گشنیزی هستند که به واسطه تخم گشنیز در هسته نقل ایجاد می گردد.

سطح ناصاف: بهترین نقل گشنیزی، نقلی است که دارای سطح ناصاف و همراه با خلل و فرج  باشد. سطوح شکاف دار روی هر گونه نقلی، نشان دهنده کیفیت نقل می باشد.

بافت مناسب: نقل گشنیزی درجه یک، دارای بافت مناسبی می باشد. بافت این محصول، نه آن قدر نرم است که شکننده بوده و نقل در هنگام برداشتن، پودر گردد و نه آن قدر سفت است که مانند قند و یا نبات باشد. بافت نقل گشنیزی، لطیف و باب طبع افراد می باشد.

طبع گرم: تخم گشنیز از دانه هایی است که دارای طبع گرم است و برای افراد سرد مزاج، فوق العاده پرفایده می باشد. استفاده از این دانه، در تولید نقل، خواص تغذیه ای محصول را بالا می برد.

نقل گشنیزی 500 گرمی

آشنایی با بهترین شرکت تولید کننده نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی

نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی، از جمله محصولات پرفروش در مجموعه آذرنام است. طبق آماری که مرتبا به دست ما می رسد، نقل گشنیز درجه یک با اقبال بسیاری در بازار، مواجه شده است، بنابراین مجموعه ما، به صورت مداوم در حال تولید این محصول و ارسال به موقع سفارشات خریداران می باشد.

اگر شما نیز قصد خرید عمده نقل گشنیزی ۵۰۰ گرمی را دارید، همین الان دست به کار شده و سفارش خود را به صورت سهل و آسان در این مجموعه ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …