آذرنام
خانه / نقل / فروش نقل گردویی طعم دار در سطح کشور

فروش نقل گردویی طعم دار در سطح کشور

نقل از تنقلات بسیار خوشمزه می باشد به خصوص که امروزه کارخانه های معتبر تولید کننده این محصول را با طعم ها و مغزهای مختلف تهیه می نمایند.

مجموعه آذرنام یکی از این کارخانه های تولید کننده نقل می باشد که فروش نقل گردویی طعم دار در سطح کشور را نیز به صورت عمده انجام می دهد. این مجموعه محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه مرغوب تهیه می نماید و از انواع مغزهای تازه مانند گردو نیز در ترکیبات نقل ها نیز استفاده می نماید.

نقل گردویی طعم دار

نقل گردویی طعم دار بر اساس چه طعم هایی تهیه می شود؟

نقل گردویی طعم دار

نقل گردویی طعم دار یکی از پر تقاضا ترین نقل ها در سطح بازار می باشد. کارخانه تولید کننده نقل با توجه به این نیاز بازار به تولید این محصول در تناژ بالایی نموده است. همچنین از گردو های تازه و کاملا سالم در ترکیبات نقل استفاده می نماید تا ضمن افزایش ارزش غذایی، فروش این محصول را نیز گسترده تر نماید. چرا که اکثر کشور های خارجی به دنبال محصولات با کیفیت و دارای ارزش غذایی بالا هستند.

در نقل گردویی ارومیه تنها از گردو استفاده نمی شود بلکه برای دلپذیر نمودن عطر و بوی آن از طعم های مختلفی مانند گل محمدی، زعفران، بیدمشک و… نیز استفاده می شود.

کارخانه تولید کننده نقل بعد از کیفیت نقل به بسته بندی آن نیز توجه ویژه ای می نماید و سعی نموده است از بسته بندی های ساده تا لوکس برای نقل های تهیه شده استفاده نماید. شما نیز اگر تمایل به خرید عمده نقل با قیمت ارزان و کیفیت بالا دارید می توانید بیشتر با این کارخانه تولید کننده نقل در سطح کشور آشنا شوید.

نقل گردویی طعم دار

بهترین توزیع کننده نقل گردویی طعم دار

مجموعه تولیدی آذرنام بهترین توزیع کننده نقل گردویی خوشمزه در کشور می باشد که با در اختیار داشتن کارخانه بسیار بزرگ به تولید نقل در شرایط کاملا بهداشتی و مطابق با استاندارد های جهانی می پردازد. از این رو مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر کیفیت و مرغوب بودن نقل های تولید شده، بسته بندی های بهداشتی و شیک این مجموعه تولیدی باعث شده است از برترین فروشندگان در زمینه نقل به شمار آید. به همین علت اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی نموده است تا دریافت و ارسال سفارشات به آسانی و با سرعت بیشتری در داخل و خارج از کشور صورت گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …