آذرنام
خانه / نقل / قیمت استثنایی نقل بیدمشکی ابریشمی

قیمت استثنایی نقل بیدمشکی ابریشمی

نقل بیدمشکی ابریشمی را به خاطر ظرافتش ابریشمی نامیده اند.  وقتی از عرق بیدمشک و مغز بادام خلال شده ابریشمی استفاده می شود، نتیجه یک نقل ظریف و کشیده با طعم بیدمشک خواهد بود. این نقل، جزء لاینفک آجیل های مخلوط است که با طعم شیرین و عطر مطلوبش، لذت صرف آجیل را دوچندان می کند.

آجیل سراهایی که برای تهیه آجیل مخلوط، مغزها و مخلفات را جداگانه تهیه و سپس با هم مخلوط می کنند، مشتری این نقل هستند. مجموعه ی آذرنام به عنوان بزرگترین تولید کننده نقل بیدمشک ارومیه در کشور، قیمت استثنایی نقل بیدمشکی ابریشمی را به شما پیشنهاد می دهد.

نقل بیدمشکی ابریشمی

چرا قیمت نقل بیدمشکی ابریشمی ما استثنایی است؟

نقل بیدمشکی ابریشمی

شرکت هایی که با کم کردن کیفیت نقل بیدمشکی ابریشمی، قیمت آن را کاهش می دهند به ضرر خود و سایر فروشندگان کار می کنند. وقتی یک محصول بی کیفیت را با قیمت ارزانتر از معمول، روانه بازار می کنند در واقع مشتری را فریب می دهند.

مشتری که با پرداخت هزینه ی کمتر احساس برنده بودن می کند پس از مصرف محصول، تازه می فهمد که مرتکب اشتباه شده است. و این یعنی از دست دادن اعتماد مشتریانی که اگر کالایی با کیفیت را خریداری می کردند هرگز از خرید بعدی منصرف نمی شدند. در زمینه ی فروش محصولات غذایی که فرآیندی همیشگی و بادوام دارند، وفادار نگه داشتن مشتری بهترین سیاست فروشندگی است.

مجموعه آذرنام به عنوان واحد نمونه کشوری، تولید کننده انواع نقل اصل ارومیه از جمله نقل بیدمشک سنتی می باشد. به عنوان بزرگترین تولید کننده کشوری این فرآورده های سنتی، محصولی در بالاترین سطح ممکن را ارائه کرده ایم. همچنین اقدام به عرضه مستقیم محصولات تازه و متنوع نموده ایم تا بتوانیم تمامی سلایق را پوشش دهیم.

پیدا کردن فرآورده های غذایی تازه تولید که کیفیت متمایزی دارند و بدون دخالت واسطه گران و شرکت های پخش مواد غذایی عرضه می شوند یک فرصت بزرگ است تا این محصولات را با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت تهیه نمایید.

نقل بیدمشکی ابریشمی

سفارش اینترنتی نقل بیدمشکی

می توانید نقل بیدمشکی ابریشمی را از طریق سایت مجموعه آذرنام به صورت مستقیم و تنها با یک تماس ساده سفارش دهید. کافیست به بخش فروش سایت مراجعه کنید و با ثبت سفارش خود یا تماس با واحد فروش، از قیمت های اجناس باخبر شوید.

همیشه عرضه عمده نقل توسط تولیدکنندگان به نفع خریداران عمده بوده است. تفاوت قیمت کارخانه با قیمتی که در شرکت های پخش می بینید برایتان جذاب خواهد بود. علاوه بر اینکه کیفیت فرآورده ای که از کارخانه سفارش داده شده و تولید همان روز است بسیار متفاوت از شرکت های پخش است.

نقل بیدمشکی ابریشمی را همین امروز سفارش دهید تا با کمترین زحمت در آدرس مورد نظر خود در هر کجای کشور، تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …