آذرنام
خانه / نقل / قیمت روز نقل درجه یک ساده در بازار امروز

قیمت روز نقل درجه یک ساده در بازار امروز

نقل درجه یک ساده، نقلی همه پسند است که اکثرا، به همراه چای و دمنوش ها مصرف می گردد. نقل، خوراکی خوشمزه و شیرینی است که از ترکیب شکر مخصوص و انواع مغزها تولید می شود. مواد اولیه اصلی در تولید نقل ساده، شکر سفید و انواع مغزها می باشند. قیمت مواد اولیه، به طور مداوم، تغییر کرده و ثابت نمی باشد، در نتیجه قیمت انواع نقل ساده نیز، دارای نوسان است.

قیمت روز نقل درجه یک ساده، به هزینه های نیروی انسانی و هزینه های حمل و نقل و بسته بندی نیز، وابسته است. بهترین کار برای اطلاع از قیمت روز نقل ساده در بازار، تماس با شرکت آذرنام است. کارشناسان فروش ما، لیست قیمت روزانه انواع نقل را در اختیار شما، قرار خواهند داد.

نقل درجه یک ساده

آشنایی بیشتر با نحوه تولید نقل درجه یک ساده

نقل درجه یک ساده

تولید نقل درجه یک ساده، امروزه به روش مکانیزه و صنعتی توسط کارگاه های ریز و درشت انجام می شود. برای آشنایی با روش تولید نقل ساده، این مطلب را دنبال کنید. تولید نقل درجه یک، شامل چند مرحله است که در زیر توضیح خواهیم داد:

  • قبل از شروع فرآیند تولید، تهیه مواد اولیه مانند شکر و مغزها از مراکز معتبر، ضروری است. مواد اولیه بعد از خریداری، از نظر کیفی، مورد بررسی قرار گرفته و برای تولید نقل، مورد استفاده قرار می گیرند.
  • سپس اندازه گیری مواد اولیه به صورت دقیق، انجام شده و تولید آغاز می گردد.
  • تهیه شربت به عنوان گام اول، در تولید انواع نقل، مطرح می گردد. شربت، ترکیبی از شکر سفید، گلوکز مایع و آب است که حرارت دهی می گردد. بعد از مدتی، آب اضافی، تبخیر شده و شربت به غلظت حدود ۹۰ درصد می رسد.
  • بعد از عملیات غلیظ سازی شربت، چاشنی های مورد نیاز به شربت افزوده می شود.
  • در این مرحله، مغزها که ممکن است، مغز گردو، بادام و یا پسته باشند، را در دیگ های دوار مخصوص نقل ریزی ریخته و تحت حرارت ملایم قرار می دهند تا مغزها، کمی داغ شوند.
  • شربت، اندک اندک به مغزهای داغ اضافه می گردد و دیگ ها با زاویه ها و سرعت چرخش دلخواه و قابل تنظیم، به تکان دادن مخلوط شربت و مغز ادامه می دهند.
  • در این مرحله به کمک دستگاه دم، نقل هوادهی شده و شکل مورد نظر خود را پیدا خواهد کرد.

نقل درجه یک ساده

فروش نقل درجه یک ساده با ضمانت کیفیت

نقل ساده از قدیم الایام در ارومیه تولید شده و همچنان جزو پرفروش ترین نقل ها می باشد. تولیدکننده های بسیاری در شهر ارومیه، انواع نقل ساده را تولید می کنند. اما آیا همه این نقل ها، کیفیت برتر دارند؟ در پاسخ باید عرض کنیم، نقل ها با درجه های کیفی مختلف تولید می گردند. برای خریداری نقل درجه یک ساده، بهتر است که مراکز معتبر نقل را، گزینش کنیم.

مجموعه آذرنام، از معتبرترین مراکز تولیدی انواع نقل است که نقل درجه یک ساده را به صورت تضمینی به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …