آذرنام
خانه / نقل / قیمت روز نقل وانیلی ارومیه

قیمت روز نقل وانیلی ارومیه

طعم و عطر مطبوع وانیل موجب لذیذ شدن طعم نقل وانیلی ارومیه به عنوان یکی از انواع جدید نقل ها است. وانیل یکی از پرطرفدارترین طعم های مواد غذایی است. این افزودنی با عطر ملایم خود بسیاری از شیرینی ها  و تنقلات را به تسخیر درآورده است. اسانس بسیار قوی این ماده افزودنی معطر در اکثر شیرینی جات و کیک ها استفاده ی فراوانی دارد.

قیمت روز نقل وانیلی ارومیه برای تمامی خریداران عمده که این محصول را به طور مستقیم از تولید کننده خریداری می کنند بسیار مناسب است. مجموعه آذرنام به عنوان بزرگترین تولید کننده نقل وانیلی ارومیه، این فرآورده را با مقرون به صرفه ترین قیمت عرضه کرده است.

نقل وانیلی ارومیه

مشتریان اصلی نقل وانیلی ارومیه چه کسانی هستند؟

نقل وانیلی ارومیه

در بین مشتریان عمده نقل وانیلی ارومیه می توان صاحبان فروشگاه ها و عطاری ها را مشاهده کرد. سوغات سراها و آجیل سراهایی که روی محصولات مشتری پسند با قیمت مناسب سرمایه گذاری کرده اند نباید نقل وانیلی را فراموش کنند. استراحتگاه های بین راهی که نقل سنتی ارومیه را به همراه نوشیدنی های گرم عرضه می کنند از نقل وانیلی رضایت بیشتری دارند.

نقل های وانیلی طعم و عطر ملایمی دارند و همزمان با مصرف انواع نوشیدنی های گرم، طعم و عطر آن را تغییر نمی دهند. به همین دلیل بسیاری از مسافران و افرادی که به مصرف نقل با نوشیدنی گرم علاقمند هستند، نقل وانیلی ارومیه را انتخاب می کنند.

فروشگاه های زنجیره ای که برای مشتریان خود به دنبال محصولی عامه پسند و ارزان می گردند باید نقل وانیلی ارومیه را امتحان کنند. شیرینی سراهایی که برای تنوع بخشیدن به سبد فروش خود دنبال یک نقل مشتری پسند هستند می توانند این نقل را امتحان کنند. طعم ملایم نقل وانیلی برای کودکان بسیار جذاب است. اگر در میان مشتریان خود طیف سنی کودک را دارید شک نکنید فروش خوبی از نقل وانیلی ارومیه خواهید داشت. در آجیل سراها استفاده از نقل های وانیلی دانه ریز در مخلوط با مغزهای دیگر بسیار متداول است.

نقل وانیلی ارومیه

قیمت مناسب نقل وانیلی برای مصرف کننده

قیمت نقل وانیلی در مقایسه با انواع نقل دیگر کمی ارزان تر است. دلیل آن هم ارزان تر بودن اسانس وانیل در مقایسه با انواع اسانس سنتی و گلاب های تولید شده در داخل ایران است. به دلیل قوی و تلخ مزه بودن اسانس وانیل، از آن به مقدار بسیار کمی در مواد اولیه نقل وانیلی ارومیه استفاده می شود. با این وجود، با باز کردن بسته ی نقل وانیلی عطر آن را در فضای اطراف خود حس خواهید کرد. با توجه به مغز به کار رفته در تولید نقل وانیلی و همچنین وزن بسته بندی این محصول، قیمت این فرآورده متفاوت است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …