آذرنام
خانه / نقل / قیمت نقل اصل ارومیه

قیمت نقل اصل ارومیه

نقل اصل ارومیه سوغاتی مهم و معروف شهر ارومیه است. از سالیان دور، مردم این منطقه از کشورمان، به روش سنتی، نقل تولید می کردند. روش صنعتی تولید نقل نیز، سالیان زیادی است که جایگزین روش سنتی و دستی تهیه نقل ارومیه شده است. نقل اصل ارومیه نقلی است مبتنی بر شکر و مغزیجات مختلف که بسیار پرطرفدار می باشد.

قیمت نقل ارومیه در درجه اول، به قیمت مواد اولیه مصرفی همچون شکر، مغزها و چاشنی های مختلف بستگی دارد. به واسطه قیمت متغیر مواد اولیه، قیمت نقل نیز، ثابت نبوده و در دوره های مختلف، دچار تغییر می گردد. کارشناسان با توجه به قیمت مواد اولیه و هزینه های مختلف تولید، نقل ارومیه را قیمت گذاری می کنند.

نقل اصل ارومیه

چرا نقل اصل ارومیه در کل کشور محبوب است؟

نقل اصل ارومیه

آیا علت محبوبیت نقل اصل ارومیه را در کشور می دانید؟

  • یکی از علت های محبوبیت این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی، بافت ترد و پوک این محصول می باشد. بافت نرم نقل، سبب مصرف آن به جای قند شده است و هموطنان عزیزمان، مصرف انواع نقل را با چای می پسندند.
  • دومین عامل محبوبیت نقل ارومیه، تنوع بسیار گسترده در طعم های نقل است. در سالیان دور، تنها نقل بیدمشکی ابریشمی در ارومیه تولید می شد. اما امروزه انواع نقل با طعم ها و مزه های گوناگون در شهر ارومیه، تهیه می گردند.
  • یکی از دلایل محبوبیت نقل ارومیه این است که نقل، همواره به عنوان عنصر شادی و سرور در مراسم مختلف ایرانیان، مطرح بوده است. ایرانیان در اعیاد، جشن ها و محافل شادی خود همیشه از نقل استفاده کرده اند. استفاده از نقل برای شیرین کردن کام مهمانان، جزو سنت های دیرینه ما ایرانیان می باشد.
  • خواص تغذیه ای بالا، یکی دیگر از عوامل محبوبیت نقل ارومیه در کشور می باشد. مغزهای مورد استفاده در قسمت هسته نقل، به طور قابل توجهی، خواص تغذیه ای نقل را بهبود می بخشند. مغزها، منبع غنی امگا ۳ و دیگر اسیدهای چرب غیر اشباع می باشند. ویتامین ها و مواد معدنی نیز به وفور در مغزها وجود دارند.
  • از عوامل مهم و تعیین کننده در محبوب بودن نقل ارومیه، نوع بسته بندی این محصولات است. نقل های ارومیه در جعبه های زیبا، بسته بندی می گردند، بنابراین بسیاری از افراد، این شیرینی خوشمزه را به عنوان سوغات و تحفه خریداری کرده و به آشنایان خود هدیه می دهند.

نقل اصل ارومیه

علت قیمت مناسب نقل اصل ارومیه در مجموعه آذرنام چیست؟

آیا می دانید، چرا قیمت نقل اصل ارومیه در مجموعه آذرنام بسیار مناسب تر از بازار است؟ علت قیمت ارزان نقل ارومیه در این مرکز را، می توان در دو عامل، جستجو کرد. اولین عامل، تولید انبوه نقل است. این مرکز دارای تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای است که در زمانی کوتاه، مقدار زیادی نقل تولید می نماید.

دومین عامل فروش منصفانه و همین طور بی واسطه نقل ارومیه از درب کارخانه است که باعث قیمت ارزان نقل در این مجموعه شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …