آذرنام
خانه / نقل / قیمت نقل گردویی گل محمدی

قیمت نقل گردویی گل محمدی

نقل گردویی گل محمدی از جمله شیرینی ها و آبنبات های سنتی شهر ارومیه است که به دو روش سنتی و مکانیزه تولید می گردد. روش سنتی تولید نقل، بسیار طاقت فرسا و سخت است و افزون بر آن، دیگر کفاف نیاز بازار را نمی دهد. امروزه تولید صنعتی و مکانیزه نقل گل محمدی گردویی، جایگزین روش قدیمی شده و جوابگوی نیاز بازارهای داخلی است.

تولید نقل گردویی به روش مکانیزه باعث پایین آمدن قیمت نهایی محصول، به دلیل تولید انبوه نقل شده است. قیمت نقل گردویی گل محمدی در درجه اول به مواد اولیه مصرفی مانند شکر سفید، گردو و پودر گل محمدی وابسته است. قیمت مواد اولیه نقل نیز مانند مواد غذایی دیگر، در کشور ما به صورت مداوم، تغییر پیدا می کند، به طبع، قیمت نقل گل محمدی گردویی نیز متغیر است. بهترین راه برای اطلاع از قیمت نقل گل محمدی گردویی، تماس با شرکت آذرنام و دریافت لیست قیمت روزانه نقل است.

نقل گردویی گل محمدی

تجزیه و تحلیل نقل گردویی گل محمدی

نقل گردویی گل محمدی

در این جا می خواهیم نقل گردویی گل محمدی را آنالیز کرده و مواد اولیه مصرفی و ترکیبات این نقل را با هم مرور نماییم:

نقل گل محمدی گردویی، همان طور که از اسمش پیداست، نقلی است با مغز گردو. مغز گردو، پرکاربردترین مغز در تولید انواع نقل و بی شک پر طرفدارترین مغز می باشد. همان طور که می دانیم، مغز گردو در پخت انواع شیرینی ها و کیک ها به کار می رود. استفاده از گردو در قسمت هسته نقل، علاوه بر ایجاد تردی و خوشمزگی باعث بالا رفتن خواص تغذیه ای نقل می گردد. گردو سرشار از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا۳ بوده و انواع مواد معدنی و ویتامین ها در این مغز موجود است.

پودر گل محمدی به عنوان چاشنی و طعم دهنده در نقل گردویی گل محمدی استفاده می شود. گل محمدی دارای عطر بسیار دل انگیزی بوده و دارای طبع گرم است. استفاده از پودر گلبرگ های گل محمدی در چای، بسیار پرطرفدار است. با خرید نقل گل محمدی، با یک تیر دو نشان زده و چای خود را خوش عطر و طعم کنید.

شربتی که برای تهیه نقل گل محمدی گردویی استفاده می گردد، از شکر سفید مخصوص نقل ریزی و شکر گلوکز تشکیل شده است. این شربت، بافت نرم و تردی به نقل می دهد که باب دل بسیاری از افراد بوده و بهترین جایگزین، برای قند است.

نقل گردویی گل محمدی

 ارزان ترین نقل گردویی گل محمدی عمده

برای خرید ارزان ترین نقل گردویی گل محمدی، پیشنهاد ما، مجموعه تولیدی آذرنام است. خریداران عمده نقل، سفارشات خود را در این مرکز ثبت کرده و علاوه بر اطمینان از خرید نقل گل محمدی گردویی درجه یک و مرغوب، از قیمت این محصول نیز رضایت کامل دارند، زیرا مجموعه آذرنام، تمام واسطه ها را حذف کرده و نقل گل محمدی گردویی را به صورت کاملا مستقیم و به قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …