آذرنام
خانه / نقل / مرکز تولید و پخش نقل بادامی سنتی

مرکز تولید و پخش نقل بادامی سنتی

نقل بادامی سنتی به عنوان یکی از فرآورده های غذایی سنتی، بخشی از فرهنگ ماست. این نقل سالهاست که در کارگاه های شیرینی پزی ارومیه طبخ می شود و می توان ادعا کرد محصولی کاملا ایرانی است. تمامی مواد اولیه نقل سنتی ارومیه از تولیدات داخل کشور است.

تولید و فروش نقل ارومیه نه تنها یک شغل که حفظ یک فرهنگ تغذیه ای اصیل است. فرآورده های غذایی سنتی و قدیمی ایرانی در هر منطقه ای ویژگی های متفاوتی دارند و این تنوع یک امتیاز بزرگ است.  آذرنام به عنوان بزرگترین مرکز تولید و توزیع عمده نقل بادامی سنتی، آماده عرضه و ارسال این محصول به تمامی نقاط ایران است.

نقل بادامی سنتی

مزایای پخش نقل بادامی سنتی توسط تولید کننده

نقل بادامی سنتی

کافیست کیفیت ها را مقایسه کنید تا تفاوت نقل بادامی ارومیه را از دیگر نقل های عرضه شده در بازار مشاهده کنید. تفاوت تنها در کیفیت تولید نیست، در فروش محصولات غذایی عنصر مهمی با عنوان تاریخ انقضا وجود دارد. محصولی که با بهترین کیفیت تولید شده باشد با گذشت زمان و نزدیک شدن به تاریخ انقضا، کیفیت خود را از دست می دهد. اما بهترین راهی که خیال ما را از بابت تاریخ انقضای محصولات خریداری شده راحت میکند، مراجعه به تولیدکننده است.

شرکت آذرنام به عنوان بزرگترین واحد نمونه ی کشوری در تولید انواع نقل سنتی ارومیه، اقدام به پخش مستقیم محصولات خود نموده است.

مجموعه ی ما با تولید انواع گوناگون نقل، به خوبی توانسته است نظر تمامی سلیقه ها را جذب کند. علاوه بر تولید فرآورده هایی با کیفیت ممتاز، در راستای دستیابی به اهداف خود اقدام به عرضه مستقیم محصولات نموده ایم. خریداران عمده محصولات ما با اطمینان از تازگی و کیفیت محصولات، می توانند برای خرید بدون واسطه اقدام نمایند.

با حذف هزینه های واسطه گری، قیمت تمام شده برای مشتریان عمده به حداقل رسیده و خرید را بسیار مقرون به صرفه کرده ایم. با خرید از یک تولیدکننده برتر کشوری علاوه بر تضمین کیفیت محصول خریداری شده، تازگی و قیمت باورنکردنی محصولات را تجربه می کنید.

نقل بادامی سنتی

 عرضه اینترنتی انواع نقل ارومیه

عرضه و فروش عمده نقل بادامی سنتی با بهره گیری از فضای اینترنت، کار را برای خریداران عمده بسیار آسان تر کرده است. لیست کامل محصولات تولید شده در مجموعه آذرنام به همراه مشخصات کامل و تصاویر واضح آنها در سایت درج شده است. بدون نیاز به رفت و آمد و در هر مکان و زمانی تنها با یک اتصال اینترنت به تمامی بخش های فروشگاه دسترسی دارید.

در هفت روز هفته و در کل ساعات شبانه روز قادر به ثبت سفارش و تماس با واحد پشتیبانی و فروش خواهید بود. با سفارش اینترنتی نقل، هزینه های رفت و آمد و جستجوی خود را کاهش داده و از معتبر ترین تولیدکنندگان کشوری، بدون واسطه خرید کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …