آذرنام
خانه / نقل / مرکز خرید نقل بهارنارنج ۴۰۰گرمی

مرکز خرید نقل بهارنارنج ۴۰۰گرمی

نقل بهار نارنج ۴۰۰گرمی از محصولات پرفروش شرکت تولیدی آذرنام است. این محصول، نقلی با عطر بهار نارنج است که در بسته های ۴۰۰گرمی، آماده فروش شده است. مجموعه ما، یک مرکز بزرگ تولیدی نقل های طعم دار است که درجه یک ترین و مرغوب ترین انواع نقل، از جمله نقل بهار نارنج را تولید می کند. نقل بهار نارنج پس از تولید انبوه در این کارخانه، در اوزان مختلف، بسته بندی شده و در دسترس خریداران عمده و فروشگاه عرضه نقل، قرار داده می شوند.

لازم به ذکر است که در این مرکز، امکان سفارش آنلاین انواع نقل از جمله نقل بهار نارنج ۴۰۰گرمی به صورت عمده وجود دارد. ما کار خریداران عمده نقل را راحت کرده ایم، در هر نقطه از کشور که باشید، با خیالی آسوده، نقل گل بهارنارنج را در اوزان مختلف، به صورت عمده، از این مرکز خریداری نمایید.

نقل بهار نارنج 400 گرمی

صفر تا صد نحوه تولید نقل بهار نارنج ۴۰۰گرمی

نقل بهار نارنج 400 گرمی

تولید نقل، دیگر به روش دستی و سنتی که روش بسیاری زمانبری بود، انجام نمی شود. امروزه به کمک دستگاه ها و فناوری به روز در تولید نقل، مرغو بترین نقل ها، در مدت زمان کوتاهی تولید می گردند. بیایید، با هم مراحل تولید نقل بهارنارنج ۴۰۰گرمی را مرور کنیم:

تهیه مواد اولیه: قبل از شروع پروسه تولید، مواد اولیه از جمله شکر، مغزها و بهارنارنج به صورت عمده خریداری می شوند. مواد اولیه، از بهترین و معروف ترین مراکز، خریداری شده و از نظر کیفیت، مورد بررسی کارشناسان این مجموعه، قرار می گیرند.

تهیه شربت: اولین مرحله در فرآیند تولید نقل بهار نارنج، تهیه شربت شکر است. شکر سفید را با آب، حرارت می دهند تا مقدار زیادی از آب آن، تبخیر شده و شربت، قوام مورد نظر را پیدا کند. شربت، باید به حدی غلیظ گردد، که به رنگ کاراملی روشن، نزدیک شود.

حرارت دهی مغزها: در قسمت دیگری از کارخانه، دیگ های دوار وجود دارند که با حرارتی ملایم، مغزها را تفت می دهند.

افزودن بهارنارنج: در این مرحله، عطر بهار نارنج که از شکوفه های درخت نارنج تولید می گردد، به همراه چاشنی های دیگر مانند وانیل یا هل، به شربت افزوده می شود.

مخلوط کردن شربت با مغزها: شربت غلیظ را طی مراحل مختلف به مغزهای گرم، اضافه می کنند. دیگ ها باید، همچنان در حال دوران باشند تا شربت به طور کامل، مغزها را احاطه نمایند.

هوادهی: در نهایت نقل ها با دستگاه، هوادهی می شوند تا خلل و فرج، پیدا کرده و شکل مورد نظر را به دست آورند.

نقل بهار نارنج 400 گرمی

بسته بندی نقل بهار نارنج ۴۰۰گرمی و توزیع کلی آن

پس از هوادهی نقل ها و تولید نقل بهار نارنج مرغوب و خوشمزه، نوبت به بسته بندی محصول می رسد. نقل ها پس از سرد شدن، در اوزان مختلف از جمله نقل بهار نارنج ۴۰۰گرمی با دستگاه، بسته بندی می گردند. تمام مراحل تولید در این شرکت، با رعایت کامل بهداشت انجام می شود. سلامت و بهداشت محصول، اولویت اصلی در تولید انواع نقل در این مرکز می باشد و نقل های گوناگون در محیطی پاکیزه و با رعایت موازین بهداشتی تولید می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …