آذرنام
خانه / نقل / مرکز عرضه مستقیم نقل گلاب گل محمدی

مرکز عرضه مستقیم نقل گلاب گل محمدی

کافیست یکبار مشتریان شما طعم نقل گلاب گل محمدی را بچشند تا طرفدار مادام العمر این محصول شوند. این شیرینی به دلیل عطر و طعم دلپذیرش محبوبیتی مثال زدنی در بین طرفداران نقل سنتی ارومیه دارد.

شرکت های پخش محصولات غذایی و قنادی های سراسر کشور برای سفارش و خرید عمده نقل به دنبال بهترین ها هستند. خریداران عمده، نقل گلاب گل محمدی را در ایام خجسته و اعیاد برای استفاده در مراسم و جشن ها سفارش می دهند. مجموعه آذرنام به عنوان بهترین تولید کننده  نقل سنتی ارومیه مرکز عرضه مستقیم با کیفیت ترین نقل گلاب گل محمدی می باشد.

نقل گلاب گل محمدی

مزایای خرید عمده نقل گلاب گل محمدی از تولید کننده

نقل گلاب گل محمدی

نقل گلاب گل محمدی یکی از انواع نقل های سنتی ارومیه است که همه گروه های سنی آن را می پسندند. در این نقل ها از گلاب به عنوان اسانس طعم دهنده استفاده شده است و تمامی خواص گلاب را دارد. علاوه بر اسانس گلاب، از برگ گل محمدی و انواع مغزهای آجیلی هم در تهیه این شیرینی استفاده می شود.

وجود برگ گل محمدی در این نقل ها باعث شده تا به عنوان یک آرامبخش طبیعی در عطاری ها به فروش برسند.

کیفیت و تازگی نقل گلاب گل محمدی موجب تردی و نرمی این نقل می شود. تولید کنندگان، تازه ترین نقل های موجود در بازار را در اختیار دارند. پس اگر به دنبال با کیفیت ترین و تازه ترین نقل گل محمدی ارومیه هستید باید به تولید کنندگان آن مراجعه کنید.

از مزایای خرید نقل گلاب گل محمدی از تولید کننده، علاوه بر تازگی و کیفیت بالا، قیمت به مراتب مقرون به صرفه آن است. حتی منصف ترین شرکت های پخش فرآورده های غذایی هم مقداری سود را برای فروش محصولات خود در نظر می گیرند. اگر شما محصول مورد نیاز خود را به طور مستقیم از تولید کننده خریداری کنید برای شما ارزانتر تمام می شود.

مجموعه آذرنام به عنوان برترین تولید کننده نقل گلاب گل محمدی، تازه ترین فرآورده را با قیمت بسیار مقرون به صرفه در اختیار خریداران عمده این محصول خواهد گذاشت.

نقل گلاب گل محمدی

قیمت نقل گلاب اصل ارومیه

قیمت فروش نقل گلاب گل محمدی به نسبت استفاده از انواع مغزها و درصد گل محمدی به کار رفته در تهیه آن متفاوت می باشد. معمولا نقل هایی که در مغز آنها از آجیل گران قیمتی مانند پسته، گردو و بادام استفاده شده به نسبت دیگر انواع آن گران تر هستند.

نقل های با مغز پسته از سایر نقل ها گرانتر بوده و در ردیف بعدی قیمت، مغزهای گردویی و بادام می باشند. نقل های درشت تر به دلیل استفاده از مغزهای بزرگتر، قیمت تمام شده بیشتری دارند. بسته بندی در وزن های نیم کیلویی و یک کیلویی به مشتریان این امکان را می دهد که متناسب با بودجه خود خرید کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …