آذرنام
خانه / نقل / پخش عمده نقل ارومیه مستقیم از کارخانه

پخش عمده نقل ارومیه مستقیم از کارخانه

شما هم برای استقبال از میهمانان خاص خود به فکر پذیرایی خوب و بی نقص هستید؟آیا می دانید پخش عمده نقل ارومیه در سراسر کشور در حال انجام است که می تواند شما را برای رسیدن به این منظور کمک کند؟آیا از کیفیت و خاصیت منحصر بفرد انواع نقل موجود در بازار مطلع هستید؟

برای رسیدن به پاسخ سوالات و آگاهی از جواب آنها از شما عزیزان خواهشمندیم دقایقی وقت گذارده و تا پایان مطلب همراه ما باشید.

یکی از قطب های تولید نقل در کشور استان آذربایجان غربی با مرکزیت شهر ارومیه است که بخش عمده ای از کارگاه های تولیدی نقل را در خود جای داده و بسیاری از برندهای شناخته شده و معروف در عرصه فرآوری نقل در این شهر فعالیت دارند.

از همین رو در راستای ارج نهادن به جایگاه مشتریان و نیز دسترسی آسان آنان به انواع نقل های مختلف، تولید کنندگان فعال در این حرفه اقدام به پخش و عرضه عمده نقل به شکل مستقیم و بی واسطه از مبدا ارومیه کرده اند.

پخش عمده نقل

قیمت انواع نقل آذرنام

پخش عمده نقل

شرکت تولیدی آذرنام یکی از برندهای نام آشنا در زمینه تولید نقل ارومیه محسوب می گردد که قیمت محصولات آن به دلیل تولید انبوه همواره بهتر و مناسب تر از قیمت رقباست.این در حالی است که شرکت مذکور کیفیت خود را نیز حفظ کرده و قیمت مناسب موجب کاستن از کیفیت محصول نگردیده است.

هر چند همیشه برای مصرف کنندگان مواد غذایی بویژه نقل این احتمال وجود داشته که قیمت ارزان حتما ناشی از تقلیل کیفیت محصول است حال آنکه هستند شرکت هایی که با مراعات اصول مشتری مداری هنوز هم طریق انصاف را رها نکرده و کماکان قیمت انواع نقل را در حد منطقی اعلام می دارند.

برای اثبات این موضوع تنها کافی است به بررسی و مقایسه میان قیمت این شرکت با سایر رقبا بپردازید تا از صحت و سقم آن مطلع شوید.

پخش عمده نقل

شرکت تولیدی آذرنام ارومیه

اگر بخواهیم لیستی از بهترین تولید کنندگان نقل در کشور را تنظیم کنیم قطعا برند آذرنام در ردیف شرکت های پیشرو خواهد بود. چرا که این مجموعه یکی از قدیمی های بازار نقل بوده و در سایه لطف الهی و تلاش پیگیر و مستمر به سطح قابل قبولی از اعتماد عمومی دست یافته است.

بیشتر تولیدات این واحد صنعتی با هدف ارسال به سایر شهرها و کشورهای هم جوار تولید شده و سالانه بخشی از نیاز کشور به محصولات شکری از جمله نقل را تامین و تولید می کند.تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و ایجاد نمایندگی فروش در کشورهای همسایه از جمله چشم اندازهای مدنظر شرکت آذرنام است.

مجموعه تولیدی آذرنام با بهره گیری از دانش فنی روز و استفاده از مواد اولیه مرغوب محصولات خود را در چهار گروه زیر تولید و روانه بازارهای هدف می کند:

  • نقل گردویی مخصوص
  • نقل گردویی معمولی
  • نقل بادامی مخصوص
  • نقل بادامی معمولی

لازم به ذکر است که محصولات فوق امکان تولید در هر طعم و حجمی را نیز دارد.

پخش عمده نقل

قیمت نقل آذرنام در تهران

به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی که نقل های تولیدی شرکت آذرنام دارد همین امر سبب شده محصولات این شرکت بازار خوب و فروش بهتری در استان های بزرگ کشور از جمله شهر تهران و شهرستان های تابعه آن داشته باشد.

قیمت خرید نقل بویژه تولیدات شرکت آذرنام عموما در غالب شهرهای استان تهران از جمله:

  • تهران
  • اسلامشهر
  • شهریار
  • قدس
  • ملارد
  • پاکدشت
  • قرچک
  • ری
  • و …

به صورت یکسان مشخص می گردد و چه بسا در موارد معدودی با کمی اختلاف قیمت مواجه شوید که برای جلوگیری از این امر توصیه می شود به شکل حضوری یا تلفنی با نمایندگی های فروش تماس گرفته و استعلام قیمت نمایید تا متحمل صرف هزینه اضافی نشوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …