آذرنام
خانه / نقل / پخش کننده نقل اصل ارومیه در مشهد

پخش کننده نقل اصل ارومیه در مشهد

هر ساله زائران بسیاری از سراسر کشور به منظور عرض ارادت به ساحت ائمه اطهار، راهی بارگاه امام هشتم و مشهد مقدس می شوند. برات و سوغات گرفتن برای بازماندگان از سفر یک  سنت حسنه است که دغدغه ی بسیاری از زائران این بارگاه ملکوتی است و ایشان به یمن و مبارکی سفر زیارتی خود انواع شیرینی، از جمله نقل اصل ارومیه را با خود به سوغات خواهند برد.

مجموعه آذرنام به عنوان بزرگترین تولید کننده و پخش کننده نقل اصل ارومیه در مشهد افتخار دارد تا بخشی از توشه ی سفر زائران بارگاه مقدس امام هشتم را فراهم نماید.

نقل اصل ارومیه

پخش عمده نقل اصل ارومیه در مشهد

نقل اصل ارومیه

نقل اصل ارومیه یکی از شیرینی های پرطرفدار و پرفروش می باشد که به دلیل طعم لذیذ و همچنین سهولت جابجایی و ماندگاری بالا، توجه عموم  زائران را به خود جلب کرده است. با توجه به کیفیت بالا و متمایز نقل اصل ارومیه از سایر نقل های نامرغوبی که اغلب به صورت غیر اصولی در کارگاه های کوچک با مواد اولیه بی کیفیت تهیه می شوند، بسیاری از سوغات سراهای معتبر و بزرگ در مشهد مقدس که برند و اعتبار خود را مدیون عرضه محصولات اعلا هستند، اقدام به خرید عمده نقل اصل ارومیه از مجموعه آذرنام می نمایند.

در سالیان متمادی فروش عمده نقل، تازگی، تنوع و کیفیت ممتاز تولیدات عرضه شده در بسته بندی های نیم کیلویی و یک کیلویی مجموعه آذرنام، همواره نوید بخش استقبال مشتریان و زائران از نقل های ارائه شده در سوغات سراهای شهر مقدس مشهد بوده که بخشی از گردش مالی سوغات سراهای نامدار را تامین کرده است.

پیگیری سفارشات خرید توسط پرسنل مجرب واحد فروش این شرکت و ارسال سریع محصولات به آدرس سفارش دهندگان سبب شده تا بتوانیم این اطمینان را به خریداران بدهیم که علاوه بر کیفیت محصولات، فرآیند خرید را به راحت ترین و سریعترین شکل ممکن طی خواهند کرد.

نقل اصل ارومیه

وجه تمایز مجموعه آذرنام از سایر پخش کنندگان نقل اصل ارومیه

آذرنام یک واحد تولیدی است که صرفا محصولات تولید شده در این مجموعه را پخش می کند و این موضوع باعث شده تا محصولی تازه و با کیفیت را با حذف واسطه گران و ارزانتر از سایر فروشگاه های پخش مواد غذایی عرضه نماید.

کیفیت بالای مواد اولیه، بهره گیری از پرسنل اصیل و با تجربه، تنوع بالای نقل های تولیدی که تمامی سلایق و ذائقه ها را تحت پوشش قرار داده است و همچنین توجه به طراحی انواع بسته بندی شکیل و مستحکم در اوزان  مختلف که نظر هر خریداری را به خود جلب می کند، باعث شده تا استقبال صاحبان فروشگاه ها و سوغات سراهای کشور از محصولات آذرنام بسیار بالا بوده و این برند همواره در بازار خرید و فروش نقل اصل ارومیه خوش بدرخشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …