آذرنام
خانه / نقل گردویی بهار نارنج / عمده فروشی نقل گردویی بهار نارنج

عمده فروشی نقل گردویی بهار نارنج

نقل گردویی سوغات شهر ارومیه است و طعم بسیار بی نظیری دارد.

نقل گردویی بهار نارنج میتواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. با خرید نقل می‌توانید این محصول را جایگزین قند کنید به همراه چای میل نمایید. در طب سنت دیرین ایرانیان، همواره از نقل در مراسم عقد و عروسی استفاده شده و این محصول را بر سر عروس و داماد می‌پاشند. همچنین در انتهای برخی از مراسم عروسی، نقل را در بسته‌های توری کوچک می‌پیچند و به عنوان یادگاری از عروسی به مهمان هدیه می‌دهند.

نقل ها انواع مختلفی دارند و در طعم های مختلف تولید می شوند و هرکسی با سلیقه و مزاج غذایی خود می تواند نقل مورد نظر را انتخاب کند.

گردویی که در نقل به کار رفته است دارای خواص بسیاری است که به چند نمونه از آن اشاره می شود. گردو چربی های سالم و فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی را تأمین می­ کند. نقل گردویی،به دلیل داشتن گردو دارای خواص بسیاری است. سرشار از آنتی اکسیدان است. خوردن یک وعده غذایی شامل گردو از افزایش کلسترول جلوگیری می­ کند. گردو منبع عالی آنتی اکسیدان است که می تواند به مبارزه با آسیب اکسیداتیو در بدن کمک کند و بدن را سالم تر نگه دارد.

یک رژیم غذایی سالم شامل گردو ممکن است به حفظ عملکرد بدنی مانند راه رفتن و توانایی های مراقبت از خود با افزایش سن کمک کند. گردو دارای مواد مغذی است که می­ تواند به شما در محافظت از مغز در برابر التهاب آسیب رسان کمک کند و از عملکرد خوب مغز با افزایش سن پشتیبانی کند.

عمده فروشی نقل گردویی بهار نارنج

عوامل موثر بر کیفیت نقل گردویی بهار نارنج

عوامل موثر بر کیفیت نقل گردویی بهار نارنج نقل گردویی بهارنارنج باید به دور از رطوبت و گرما نگهداری شود. یک وعده روزانه گردو ممکن است به کاهش سطح کلسترول مضر و تری گلیسیرید کمک کند، که این مواد به کاهش بیماری های قلبی کمک می کند. نقل گردویی به دلیل قرار گرفتن مغز گردو در وسط آن باید در شرایطی نگهداری شود که هم برای خود نقل مناسب باشد و هم گردویی که درون آن قرار دارد. دراین محصول نیز مانند بقیه خشکبار ، رطوبت و گرما دو عاملی هستند که باعث خرابی آن می شوند و باید هنگام نگهداری آنها این نکته را مورد توجه قرار داد.

مجموعه تولیدی آذرنام این تضمین را می دهد که از بهترین مواد اولیه برای تولید نقل های خود استفاده کند و نقل ها را در بهترین کیفیت در سبد روزانه شما قرار دهد تا با خوردن نقل به دلیل داشتن کالری زیاد انرژی از دست رفته خود را تامین کنید.

بازار توزیع نقل گردویی بهار نارنج

بازار توزیع نقل گردویی بهار نارنج شرکت تولیدی آذرنام یکی از بهترین شرکت هایی است که نقل های گردویی را به صورت عمده تولید و توزیع می کند. عمده فروشی نقل باعث می شود هزینه های مصرفی که صرف بسته بندی میشود به طور چشمگیری کاهش پیدا کند و به صرفه تر باشد. بازار توزیع نقل در ایران بازاری گسترده و بزرگ است و می تواند نیاز داخلی کشور را تامین کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی بهار نارنج

فروش انواع نقل گردویی بهار نارنج

فروش انواع نقل گردویی بهار نارنج در سال های اخیر به مدد تبلیغات خوبی که …

دیدگاهتان را بنویسید