نقل پسته گل محمدی همان نقل سفیدی است که برگ های ریز گل را در بافت خود دارد. تفاوت این نقل با سایر نقل های گل محمدی، استفاده از مغز پسته در تولید آن است. با توجه به اینکه در تولید این نقل از بهترین مواد اولیه و تازه ترین مغز پسته صادراتی استفاده می کنیم،
قیمت این نقل کمی متفاوت است. نقل پسته ای که به نسبت نقل گردویی حجم و اندازه کوچک تری دارد، سبک تر هم هست. در تولید این فرآورده بیشتر از سایر نقل ها مغز آجیل به کار می رود و همین موضوع آن را گران تر کرده است. با توجه به تغییر قیمت انواع آجیل، برای آگاهی از قیمت روز نقل پسته گل محمدی در تهران می توانید از طریق سایت اینترنتی، حضوری و یا تلفنی، با واحد فروش مجموعه آذرنام تماس بگیرید.
چرا قیمت عمده نقل پسته گل محمدی متفاوت است؟
مناسب ترین قیمت عمده نقل پسته گل محمدی را کارخانه تولیدکننده آن دارد. فریب ارزان بودن ظاهری قیمت ها را نخورید. برخی از تولید کنندگان به واسطه نداشتن اهداف بلند مدت، یا موقتی بودن کسب و کار خود اقدام به فروش فریبکارانه می کنند. این تولید کنندگان از بی کیفیت ترین مواد اولیه و آجیل تاریخ مصرف گذشته برای تهیه نقل استفاده می کنند.
تولیدکننده ای که اهداف بلند مدتی برای کسب و کار خود ندارد و تنها از دید کسب سود موقت به فرآورده های خود نگاه می کند. عرضه محصولات بی کیفیت این تولیدکنندگان باعث از دست رفتن اعتماد مشتری به کیفیت فرآورده های مشابه می شود. اعتماد مشتریان ما ضامن وفاداری به برند و خریدهای بعدی آنهاست.
سالهاست که شرکت آذرنام با بهره بردن از بهترین مواد اولیه و آجیل، نقل پسته گل محمدی را تولید می کند. کیفیت فرآورده های این مجموعه در حد استانداردهای جهانی تولید مواد غذایی می باشد. ما به خاطر کیفیت تولید و رعایت اصل اخلاق حرفه ای، انواع نقل ارومیه را با مناسب ترین قیمت عرضه می کنیم.
آذرنام، فروشندگان و صاحبان فروشگاه های عرضه فرآورده های غذایی را همکار خود دانسته و قیمتی مقرون به صرفه را ارائه می کند. قیمت ارائه شده، تضمین سود و دوام کسب و کار شما بوده، و مشوقی برای مصرف کننده است تا این محصول را خریداری کند.
قیمت روز انواع نقل به چه چیز بستگی دارد؟
با توجه به اینکه در تولید انواع نقل اصل ارومیه از مواد اولیه ای مانند شکر، انواع آجیل و ادویه استفاده می شود. قیمت این مواد در تعیین قیمت نهایی محصولات کاملا اثر گذار است. مجموعه های تولیدی نامدار، اصل تداوم کسب و کار را از طریق تولید با کیفیت رعایت کرده و حاضر به کاهش کیفیت محصولات نیستند.
مجموعه های بزرگ برای افزایش سود خود به تولید و فروش بیشتر فکر می کنند. تولیدکننده ای پایدار خواهد ماند که هرگز حاضر به کاهش هزینه ها به قیمت فریب مشتری نشده باشد. علاوه بر هزینه های تولید، هزینه های نگهداری و ارسال، به مبلغ پرداختی خریدار عمده اضافه خواهد شد.