آذرنام
خانه / نقل / آخرین قیمت نقل گردویی زعفرانی در بازار

آخرین قیمت نقل گردویی زعفرانی در بازار

نقل گردویی زعفرانی، دارای عطر و طعم زعفران بوده و در قسمت میانی، حاوی مغز گردو می باشد. این محصول در دورهمی ها و مهمانی ها استفاده شده و زینت بخش میزهای پذیرایی می باشد. قیمت خرید نقل زعفرانی در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از فاکتورهای تعیین کننده در بهای این محصول، قیمت مواد اولیه خریداری شده است.

موضوع عرضه و تقاضای محصول نیز، از مولفه های مهم در تعیین قیمت نهایی نقل زعفرانی گردویی است. همان طور که می دانید، قیمت مواد خوراکی و فرآورده های غذایی، دارای نوسان می باشد، به طبع قیمت نقل زعفرانی نیز، متغیر است. برای اطلاع از قیمت فروش نقل گردویی زعفرانی در بازار، کافی است، با مشاوران فروش ما در تماس بوده و آخرین لیست قیمت محصولات را دریافت نمایید.

نقل گردویی زعفرانی

روش شناخت مرغوب ترین نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی

از آن جا که نقل گردویی زعفرانی، نقل پرطرفدار و محبوبی می باشد و به واسطه تقاضای بالا در بازار، به صورت گسترده ای توسط تولیدکنندگان مختلف تولید می گردد. متاسفانه بسیاری از نقل های زعفرانی موجود در بازار، مرغوب نبوده و دارای کیفیت های متوسط و پایین می باشند. شناخت نقل زعفرانی گردویی اعلا، ممکن است، برای افراد مبتدی، کار دشواری باشد، بنابراین در این جا برخی از روش های شناسایی نقل زعفرانی گردویی مرغوب را شرح می دهیم:

سطح متخلخل: نقل زعفرانی مرغوب، دارای سطح متراکم و صافی نبوده و به نوعی سوراخ سوراخ یا متخلخل است. وجود حفره های ریز در سطح نقل زعفرانی، نه تنها نشان دهنده ضعف محصول نبوده، بلکه  نمایانگر  مرغوبیت نقل زعفرانی می باشد. گاهی این حفره ها، به گونه ای است که نقل، شکاف برداشته و مقداری از مغز آن، مشاهده می گردد.

رنگ زعفرانی: رنگ زرد زیبا در نقل زعفرانی گردویی مرغوب، به طور کامل از زعفران، تامین می شود و عاری از رنگ های مجاز خوراکی و یا افزودنی های دیگر است. استفاده از زعفران خالص در تولید این محصول، عطر و طعم عالی به نقل می بخشد، به طوری که، هیچ بو و عطر اضافه تری به جز زعفران از محصول، استشمام نمی شود.

مغز گردو: مغز گردوی موجود در نقل گردویی زعفرانی مرغوب، درجه یک و سفید بوده و استفاده از مغز گردوی سیاه، در تهیه این نقل، به طور قابل توجهی، منجر به افت کیفیت نقل خواهد شد.

نقل گردویی زعفرانی

سفارش عمده نقل گردویی زعفرانی مقرون به صرفه

دغدغه مشتریان عمده نقل زعفرانی، تهیه نقل با کیفیت عالی و در عین حال قیمت مناسب است که گاهی این امر، متاسفانه میسر نمی شود، زیرا بسیاری از تولید کنندگان معتبر، قیمت های منصفانه ای، روی محصولات خود قرار نمی دهند و این موضوع، باعث ناامیدی خریداران عمده می گردد.

اگر از خریداران عمده نقل می باشید و این مطلب را مطالعه می کنید، خوش شانس هستید، زیرا مجموعه آذرنام، تولید کننده برتر نقل گردویی زعفرانی است که این محصول را با قیمت مقرون به صرفه، به مشتریان عمده ارائه می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …