آذرنام
خانه / نقل / ارائه دهنده بهترین نقل گردویی سفید

ارائه دهنده بهترین نقل گردویی سفید

نقل گردویی سفید یکی از خوشمزه ترین نقل های اصیل ارومیه است. آذرنام به عنوان بزرگترین تولید کننده نقل گردویی ارومیه، ارائه دهنده بهترین نقل گردویی سفید در کشور است. این نقل در مراسمات مختلف برای پذیرایی از مهمان استفاده می شود.

نقل گردویی سفید ظاهری مشابه نقل های ساده دارد و برای آگاهی مشتریان از طعم این نقل لازم است درباره آن صحبت شود.

در صورتی که نقل را روی شلف یا پشت ویترین چیده باشید لازم است چند تایی از نقل ها را به گونه ای نصف کنید که مغز گردوی آن کاملا مشخص باشد. نقل گردویی سفید مانند سایر نقل های مغزدار نیاز به بهتر دیده شدن دارد تا مشتریان بیشتری جذب کند.

نقل گردویی سفید

چه مشتریانی از نقل گردویی استقبال می کنند؟

نقل گردویی سفید

نقل گردویی سفید برای علاقمندان به شیرینی و گردو ساخته شده است. اگر صاحب یک قنادی، آجیل سرا و یا عطاری باشید لازم است به سابقه ی خرید مشتریان خود توجه کنید. احتمالا مشتریانی که به مغز گردو و خواص آن علاقمند هستند را می شناسید. اگر آجیل سرایی دارید که مشتریان ثابتی برای فروش گردو و مغز گردو دارید می توانید به آنها خرید نقل گردویی را برای مصرف با انواع نوشیدنی پیشنهاد بدهید.

خاصیت غذایی گردو به عنوان یک کاهش دهنده ی چربی  مضر خون و بالا برنده چربی مفید برای بیماران قلبی، این آجیل را به یکی از محبوبترین مغزها تبدیل کرده است.

معرفی نقل گردویی سفید برای صاحبان مغازه های عطاری و قنادی هایی که مشتریان وفاداری برای فرآورده های گردویی دارند، ضروری است. اغلب اوقات مشتریان از ظاهر این فرآورده نمیتوانند به مغز گردو و کیفیت این نقل ها پی ببرند.

معرفی این نقل به مشتریان احتمال افزایش خرید این فرآورده را نزد مشتریان بالاتر می برد. همچنین برای آنها ذائقه سازی می کند. مطمئن باشید که تمامی علاقمندان به گردو از طعم و قیمت نقل گردویی سفید کاملا راضی خواهند بود. سعی کنید مغز گردوی داخل این نقل را برای آنها به نمایش بگذارید. حتی با تعارف کردن نقل به آنها کمک کنید طعم مطبوع فرآورده را بچشند.

نقل گردویی سفید

مزیت خرید نقل گردویی سفید از کارخانه

مجموعه تولیدی آذرنام به عنوان بزرگترین تولید کننده نقل سنتی ارومیه اقدام به فروش و صادرات نقل گردویی سفید برای خریداران عمده نموده است. تازگی محصول تولید شده در این کارخانه خیال شما را از بابت ماندگاری و تاریخ انقضای این فرآورده راحت خواهد کرد.

کیفیت بی نظیر و طعم باورنکردنی نقل اصل ارومیه که در مجموعه آذرنام به تولید میرسد هر مشتری مشکل پسندی را راضی خواهد کرد. حذف هزینه هایی که واسطه گران به قیمت تمام شده این محصول اضافه میکنند، بهترین فرصت برای شماست تا محصولی با قیمت باورنکردنی و کیفیت منحصر به فرد را به مشتریان خود ارائه کنید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …