آذرنام
خانه / نقل / بازار صادرات نقل بادامی عمده

بازار صادرات نقل بادامی عمده

نقل بادامی عمده نه تنها در ایران که در کشورهای واردکننده شیرینی و شکلات، پرفروش ترین محصول وارداتی است. کشورهای خاورمیانه از قبیل عراق، امارات متحده عربی، افغانستان، پاکستان و آذربایجان، از واردکنندگان نقل اصل ارومیه هستند.

انواع شیرینی ایرانی به برخی کشورهای آسیای میانه، اروپای شرقی، چین، روسیه و مقداری هم به آمریکا صادر می شود. مجموعه آذرنام یکی از صادرکنندگان نقل سنتی ارومیه به کشورهای خاورمیانه و اتحادیه اروپا می باشد. کیفیت فوق العاده فرآورده های تولید شده در این مجموعه، دلیل رونق صادرات محصولاتی از جمله نقل بادامی عمده می باشد.

نقل بادامی عمده

مزایای صادرات نقل بادامی عمده برای صادرکنندگان

نقل بادامی عمده

نقل بادامی عمده در گروه کالایی شیرینی جات بدون کاکائو قرار دارد. به طور متوسط، سالانه نود تن از این گروه کالایی به کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان صادر می شود. این حجم از صادرات مواد غذایی فرصت خوبی برای صادرکنندگان است تا از ظرفیت موجود برای دستیابی به اهداف خود بهره بگیرند.

یکی از مزایای نقل بادامی ارومیه برای صادرات، سهولت نگهداری و حمل و نقل آن است. با توجه به احتمال تاخیر و شرایط حمل و نقل که اغلب به صورت زمینی صورت می گیرد، این فاکتور بسیار مهم است. شما می توانید مقادیر مورد نیاز را خریداری کرده و با خیال راحت، تا سه ماه در پروسه سفارش تا تحویل به مشتری، نگهداری کنید.

نقل بادامی عمده به عنوان یکی از کالاهای تولید شده در صنعت شیرینی و شکلات، در دسته کالاهای لوکس به شمار می رود. به همین دلیل، حمایت کافی از تولید کنندگان این محصول به عمل نمی آید. با افزایش قیمت مواد اولیه و بالا رفتن قیمت تمام شده فرآورده های این حوزه، قدرت خرید مشتری داخلی به شدت پایین می آید.

با افزایش قیمت ارز، بازار انواع شیرینی به سمت صادرات تمایل پیدا کرده و صادرات انواع نقل سود بیشتری نصیب صادر کننده می کند.

نقل بادامی عمده

خرید اینترنتی انواع نقل ارومیه عمده

با تغییرات دنیا همگام شده و برای فروش مستقیم نقل بادامی عمده از فضای اینترنت بهره گرفته ایم تا کار شما را آسان تر کنیم. هدف ما صادر کنندگانی هستند که قصد دارند انواع نقل ارومیه را در تناژ بالا و با کیفیتی در حد استانداردهای صادراتی تهیه کنند.

یکی از مزایای خرید اینترنتی نقل، سهولت مشاهده کیفیت و شرح ویژگیهای تمامی محصولات می باشد. همچنین امکان سفارش و خرید تنها با یک تماس تلفنی یا ثبت در سایت مجموعه آذرنام فراهم شده است. اعتبار ما، تضمین کیفیت محصولات ماست و با کمترین هزینه می توانید بیشترین کیفیت محصول و خدمات را دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …