آذرنام
خانه / نقل / محل فروش نقل بادامی ارومیه در تهران

محل فروش نقل بادامی ارومیه در تهران

نقل بادامی ارومیه از ترکیب شکر مخصوص و مغز بادام تهیه می شود که بسیار خوشمزه و مغذی است. امروزه خریداری انواع نقل ارومیه از جمله نقل بادامی، فقط مختص به شهر ارومیه و مسافران ارومیه نیست و این شیرینی خوشمزه، در جای جای ایران، شهرت ویژه ای دارد. شهر تهران نیز، یکی از بازارهای مهم نقل بادامی است و شیرینی فروشی ها، آجیل و خشکبار فروشی ها و فروشگاه های زنجیره ای، به دنبال خرید عمده این محصول، در تهران هستند.

تقاضای بسیار وسیعی، از سمت فروشگاه های خرده فروشی نقل در تهران، برای خرید نقل ارومیه وجود دارد. اگر از خریداران عمده نقل در شهر تهران می باشید، به اطلاع می رسانیم، شرکت آذرنام، انواع نقل از جمله نقل بادامی سنتی را با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می کند.

نقل بادامی ارومیه

علت پرطرفدار بودن نقل بادامی ارومیه چیست؟

نقل بادامی ارومیه

نقل بادامی ارومیه، خوراکی خوشمزه ای است که تولید آن، در شهر ارومیه انجام می گیرد. اگر چه، در بسیاری از مناطق مختلف کشور، انواع نقل تولید می شود، اما هیچ کدام از آن ها، از نظر کیفیت، به پای نقل ارومیه نمی رسند. به همین دلیل، این شیرینی معروف، نه تنها به عنوان ره آورد سفر به ارومیه، خریداری می شود، بلکه مصرف آن، جنبه عمومی نیز دارد. بیایید با هم، علل پرطرفدار بودن نقل بادامی ارومیه را بررسی کنیم:

  • یکی از دلایل پرمخاطب بودن نقل بادامی، طعم منحصر به فرد نقل است. برخی از مردم، این محصول را به عنوان میان وعده، مصرف می کنند و یا در میزهای پذیرایی خود، قرار داده و در مراسم و دورهمی ها از مهمانان خود پذیرایی می کنند تا کام آن ها را شیرین کنند. این محصول، در اعیاد مختلف مانند عید نوروز و مناسبت هایی چون شب یلدا و چهارشنبه سوری، جایگاه خاصی دارد.
  • همه می دانیم که مغز بادام، از مغزهای بسیار مفید است و ارزش غذایی فوق العاده بالایی دارد. یکی از علل محبوب بودن نقل بادامی، همین موضوع است. بادام، دارای اسیدهای چرب امگا۳ است و سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن می باشد.
  • بسیاری از مردم در شهرهای مختلف کشور، مصرف قند به همراه چای را، به دلیل بافت سفت آن نمی پسندند و ترجیح می دهند، از یک خوراکی شیرین و در عین حال نرم، مانند نقل بادامی به جای قند استفاده کنند.

نقل بادامی ارومیه

چگونه نقل بادامی ارومیه را با ارزان ترین قیمت به صورت عمده خریداری کنیم؟

آیا از خریداران عمده نقل ارومیه هستید؟ قصد خرید نقل بادامی ارومیه را با قیمت ارزان دارید؟ به شما این مژده را می دهیم که مجموعه بزرگ تولیدی آذرنام، از مراجع اصلی تولید انواع نقل های ساده و طعم دار ارومیه است. این شرکت، نقل بادامی ارومیه را با کیفیت بی رقیب در بازار و با ارزان ترین قیمت، به صورت عمده، به فروش می رساند. با سفارش عمده نقل بادامی، در هر جای کشور که ساکن باشید، تنها با یک تماس، محصول را در محل کسب و کار خود، دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …