آذرنام
خانه / نقل / بزرگترین فروشنده نقل ریز ارومیه در کردستان

بزرگترین فروشنده نقل ریز ارومیه در کردستان

نقل ریز ارومیه از نقل های پر کاربرد است که مصرف گسترده ای در سراسر کشور دارد. از جمله استان هایی که متقاضی نقل ارومیه می باشند، استان کردستان است که از همسایگان استان آذربایجان غربی است. نقل ریز بعد از تولید انبوه در شهر ارومیه، به صورت عمده، در استان های مختلف کشور از جمله استان کردستان توزیع می گردد.

بهتر است بدانید، شرکت تولیدی آذرنام، بزرگترین فروشنده نقل ریز ارومیه در کردستان است و بیشترین سهم را در تامین نقل این منطقه از کشور، در سال های اخیر داشته است. این شرکت، با بهره گیری از مجهزترین دستگاه های تولید نقل، بهترین نقل ریز را در کوتاه ترین زمان ممکن تولید کرده و در استان کردستان توزیع می نماید.

نقل ریز ارومیه

مختصری در مورد کاربردهای نقل ریز ارومیه

نقل ریز ارومیه

آیا می دانید علت پرفروش بودن نقل ریز ارومیه چیست و این محصول چه کاربردهایی دارد؟ برای پاسخ به این سوال، بیایید کاربردهای گوناگون نقل ریز را با هم بررسی نماییم:

  • مصرف با چای: بیشترین کاربرد نقل ریز، استفاده از آن، به همراه چای است. نقل ریز، به آسانی در قندان قرار گرفته و جایگزین مناسبی برای قند است. افزون بر آن، بافت ترد نقل در هنگام جویدن، حس خوبی را به انسان، به همراه نوشیدن چای می بخشد.
  • عنصر شادی بخش: نقل ریز، به عنوان المان شادی آور در محافل و مهمانی ها استفاده می شده است. به طوری که بسیاری از مردم، رسم داشتند که نقل را بر سر عروس و داماد در مراسم عقد و عروسی بپاشند. اگرچه در برخی از نقاط کشور، این رسم، رو به فراموشی گذاشته است، اما همچنان، نقل به عنوان تحفه در کیسه های توری کوچک، ریخته شده و به مهمانان مراسم، ارزانی می شود.
  • مخلوط با خشکبار: نقل ریز به واسطه ابعاد کوچک، با خشکباری مانند کشمش و مویز، مخلوط شده و در خشکبار فروشی ها به فروش می رسد. مصرف نقل با خشکبار، به عنوان میان وعده یا برای شب نشینی ها مناسب می باشد.
  • مخلوط با آجیل: آجیل، معمولا به دو نوع شور و شیرین تقسیم بندی می شود. آجیل شیرین، مخصوص شب یلدا و چهارشنبه سوری است. نقل ریز با انواع مغزها مخلوط شده و در آجیل فروشی ها به عنوان آجیل شب یلدا فروخته می شود.

نقل ریز ارومیه

شناخته شده ترین تولید کننده نقل ریز ارومیه

حال که کاربردهای گسترده نقل ریز را مرور کردیم، جای دارد که با شناخته شده ترین تولید کننده نقل ریز ارومیه آشنا شویم. شرکت تولیدی آذرنام، نامی معتبر و پرآوازه در تولید انواع نقل های ریز، متوسط و درشت ارومیه است که تنوع بی نظیری از انواع نقل های ساده و طعم دار را در کشور تولید می نماید.

شرکت آذرنام در نزد خریداران عمده نقل ریز ارومیه نامی آشنا است که این محصول را، به رغم کیفیت عالی، با قیمت مناسب به خریداران عمده نقل در سراسر کشور ارائه می دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …