آذرنام
خانه / نقل / نرخ نقل زعفرانی ارومیه در بازار عمده فروشی

نرخ نقل زعفرانی ارومیه در بازار عمده فروشی

نرخ نقل زعفرانی ارومیه، در درجه اول به کیفیت مواد اولیه مصرفی، بستگی دارد. قیمت مواد اولیه باکیفیت در بازار، مرتبا در حال تغییر می باشد. عدم ثابت بودن قیمت های مواد اولیه، سبب شده است که نرخ نقل زعفرانی نیز، به طور مداوم، در حال نوسان باشد. هزینه های نیروی انسانی، هزینه های تولید و هزینه های حمل و نقل نیز در قیمت نهایی، نقل زعفرانی تاثیرگذار هستند.

بهای نقل زعفرانی ارومیه در بازارهای عمده، با در نظر گرفتن قیمت های روزانه مواد اولیه و عرضه و تقاضای محصول، توسط کارشناسان این رشته، تعیین می گردد. بهتر است بدانید، شرکت آذرنام، منصفانه ترین قیمت گذاری را بر نقل های تولیدی خود، از جمله نقل زعفرانی دارد. برای اطلاع از لیست قیمت نقل، با ما تماس بگیرید.

نقل زعفرانی ارومیه

اطلاعاتی در خصوص نقل زعفرانی ارومیه

نقل زعفرانی ارومیه

نقل زعفرانی ارومیه از نقل های محبوب و از محصولات پرطرفدار و پرفروش در کل کشورمی باشد. علت محبوبیت این محصول را می توان، در عطر خوش زعفران جستجو کرد. علاقه مندان به عطر و بوی زعفران، به طور حتم، عاشق نقل زعفرانی هستند.

ترکیبات و مواد اولیه مصرفی در تهیه نقل زعفرانی، عبارتند از شکر سفید، شکر گلوکز، مغزها، چاشنی ها و زعفران. مغزهای مورد استفاده در نقل زعفرانی، معمولا مغز گردو و یا مغز بادام هستند. زعفران مصرفی در تهیه این محصول، خالص بوده و از کلاله های زعفران حاصل می شود.

فرآیند تولید نقل زعفرانی، مانند دیگر نقل ها است، با این تفاوت که، بعد از تهیه شربت غلیظ، زعفران به شربت اضافه می گردد و در نهایت شربت، در چند مرحله، به مغزها افزوده می شود.

نقل زعفرانی در انواع مدل ها و سایزهای ریز، متوسط و درشت تولید می گردد. نقل زعفرانی گردویی، به طور معمول، به واسطه استفاده از مغز گردو، سایز درشتی داشته و از شکیل ترین نقل ها به حساب می آید.

نقل خلال ریز زعفرانی، سایز ریزتری داشته و با خلال بادام تولید می گردد. نقل های ابریشمی، امروزه در انواع طعم ها تولید می گردند که یکی از محبوب ترین آن ها، نقل زعفرانی ابریشمی می باشد.

نقل زعفرانی، به صورت باز و یا بسته بندی شده، به فروش می رسد. بسته بندی های در اوزان مختلف و در مواد بسته بندی مانند پلاستیک یا مقوای درجه یک صورت می پذیرد.

نقل زعفرانی ارومیه

تولید نقل زعفرانی ارومیه درشت و مجلسی در مجموعه آذرنام

در بالا ذکر کردیم که نقل زعفرانی ارومیه در انواع سایزها تولید می گردد. نقل زعفرانی درشت با مغز گردو تهیه می شود و از نقل های مجلسی و شیک به حساب می آید. این محصول، بسیار جذاب بوده و به عنوان سوغات و یا هدیه توسط مردم خریداری می گردد.

لوکس ترین نقل زعفرانی ارومیه در ابعاد درشت و با مغز گردو، در مجموعه آذرنام، به صورت انبوه تولید شده و به خریداران عمده، با قیمت مقرون به صرفه عرضه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …