آذرنام
خانه / نقل / تامین کننده نقل گردویی گل محمدی

تامین کننده نقل گردویی گل محمدی

نقل گردویی گل محمدی انتخاب بسیاری از مشتریان در هنگام خرید نقل می باشد. این محصول، نقلی با عطر گلبرگ های خشک گل محمدی و با مغز گردو است. خواص تغذیه ای این محصول، بسیار بالا می باشد، زیرا دارای مغز گردو است که سرشار از امگا ۳، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن بوده و همچنین حاوی اثرات آرامش بخش گل محمدی است.

یکی از اولویت های تامین انواع نقل در فروشگاه عرضه نقل، نقل گردویی گل محمدی به دلیل فروش بالای این محصول می باشد. مراجع و تامین کننده های اصلی این محصول، واحدهای بزرگ تولیدی هستند که سهم بزرگی در تامین نیاز بازار به انواع نقل گردویی دارند. شرکت بزرگ آذرنام نیز با امکانات فراوان، این محصول را در مقیاس بالا تولید کرده و در بازار عرضه می کند.

نقل گردویی گل محمدی

اطلاعاتی در مورد نحوه تولید نقل گردویی گل محمدی

نقل گردویی گل محمدی

تولید انواع نقل، امروزه به روش مکانیزه انجام شده و دیگر از روش های طاقت فرسا و دشوار تولید سنتی نقل، خبری نیست. قبل از تولید نقل، کارشناسان شرکت های تولیدی، مواد اولیه مصرفی را بررسی کرده و اگر کوچکترین مشکلی در مواد باشد، گزارش می دهند تا مواد مرغوب و درجه یک در تولید نقل استفاده گردد.

  • تولید نقل گل محمدی گردویی با حرارت دادن مغزها که در اینجا مغزهای گردو می باشند، آغاز می گردد. مغزها با حرارت ملایم در دستگاه های بزرگ، تفت می خورند.
  • در قسمت دیگر از کارخانه که قسمت تهیه شربت می باشد، شربت غلیظ با درجه غلظت ۹۰ درصد از حرارت دادن شکر سفید و آب تولید می گردد. برای ایجاد کیفیت مناسب در شربت، مقداری شکر گلوکز و یا کرم تارتار نیز به شربت اضافه می گردد. هنگامی که شربت، شروع به کاراملی شدن کرد، آماده است که در قسمت های دیگر تولید استفاده گردد. سپس چاشنی ها و پودر گل محمدی به شربت اضافه می شود.
  • در این مرحله شربت غلیظ، در طی چند مرحله به مغز گردوها که در دیگ های دوار، قرار داده شده اند، افزوده می گردد. دیگ ها، دارای الکتروموتور قوی هستند که مخلوط را تکان داده و از شکرک زدن جلوگیری می نمایند.
  • و در نهایت، با دستگاه دم، هوادهی نقل گردویی گل محمدی آغاز می شود تا شربت به طور کامل، مغزها را در برگیرد و نقل شکل مورد نظر خود را پیدا کند.

نقل گردویی گل محمدی

همکاری با فروشگاه های نقل در سراسر کشور

تعامل و همکاری موثر بین شرکت های تولیدی و فروشگاه های عرضه نقل که به صورت مستقیم با مصرف کنندگان نقل در تماس هستند، زمینه ساز فروش موفق انواع نقل از جمله نقل گردویی گل محمدی می باشد.

شرکت آذرنام نیز نسبت به این موضوع، آگاه بوده و همکاری گسترده ای با فروشگاه های عرضه نقل در اقصی نقاط کشور دارد و نقل های درجه یک تولیدی خود را، در بسته بندی ها و اوزان مختلف به این مراکز ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …