آذرنام
خانه / نقل / صادرات نقل گردویی گل محمدی به کشورهای عربی

صادرات نقل گردویی گل محمدی به کشورهای عربی

نقل از قدیمی ترین شیرینی های سنتی در کشور می باشد. بسیاری از کارخانه های تولید کننده نقل، با استفاده از مغزهای پرخاصیتی مانند مغز گردو و همچنین عصاره گیاهانی مانند گل محمدی، اقدام به تهیه نقل گردویی گل محمدی می نمایند.

صادرات این نقل بسیار خوشمزه و پر خاصیت به کشورهای عربی در تناژ بالایی صورت می گیرد. مجموعه آذرنام از شرکت های تولید کننده نقل گل محمدی با مغز گردو می باشد که این محصول را از مواد اولیه بسیار مرغوب و تازه تهیه می نماید.

نقل گردویی گل محمدی

تقاضا برای نقل گل محمدی با مغز گردو

نقل گردویی گل محمدی

نقل گل محمدی با مغز گردو به خاطر طعم خوشمزه و عطر بی نظیر آن از تقاضای بسیار بالایی در بازار برخوردار است. در کارخانه های معتبر تولید کننده، برای تهیه این نقل درجه یک، از مواد اولیه با کیفیت مانند شکر مرغوب، عصاره خالص گل محمدی و گلبرگهای تازه آن به همراه مغز تازه و سالم گردو استفاده می نمایند تا محصولی اعلا و بی نظیر را روانه بازار نمایند.

بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس مانند کشورهای عربی از متقاضیان عمده نقل می باشند. به همین منظور تجار و بازرگانان برای تهیه محصولات صادراتی، سفارشات خود را به کارخانه های معتبر تولید کننده نقل اعلام می نمایند تا نقل گردویی گل محمدی را با کیفیت بالا و بسته بندی شیک تحویل بگیرند.

سفارش نقل از شرکت های تولید کننده معتبر، علاوه بر کیفیت محصول، از نظر قیمت نیز بسیار مناسب و به صرفه می باشد چرا که دست واسطه و دلال از این مبادلات کوتاه می باشد.

نقل گردویی گل محمدی

صادر کننده نقل گردویی گل محمدی به صورت عمده

مجموعه تولیدی آذرنام از معتبر ترین شرکت های تولید کننده نقل در ایران می باشد. این شرکت صادر کننده نقل گردویی گل محمدی در حجم عمده ای به کشورهای حوزه خلیج فارس و عربی می باشد.

کیفیت محصولات این مجموعه از جمله نقل گلاب گل محمدی با مغز گردو دارای شهره جهانی می باشد. علاوه بر این نیز بسیاری از فروشندگان و صاحبان فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها، آجیل سراها، غرفه های فعال در پایانه ها و فرودگاه ها و … در سراسر کشور از مشتریان دائمی این مجموعه معتبر تولید نقل می باشند.

قیمت مناسب به همراه کیفیت محصول و تعهد در ارسال به موقع سفارشات از مزیت های خرید عمده نقل از شرکت آذرنام می باشد. شما می توانید برای خرید عمده نقل و همچنین استعلام قیمت نقل با شماره مشاورین فروش که در سایت اینترنتی این مجموعه لحاظ شده است، در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …