آذرنام
خانه / نقل / تامین کننده نقل گل محمدی ابریشمی در ارومیه

تامین کننده نقل گل محمدی ابریشمی در ارومیه

داشتن تامین کننده مناسب یکی از رموز موفقیت در هر کسب و کاری است. اگر قصد و نیت فعالیت در زمینه نقل گل محمدی ابریشمی را دارید پیشنهاد می شود تامین کننده مناسب این کار را پیدا کنید. تامین کننده ای که هماهنگی لازم را با شما داشته و بتواند در زمانی اندک محصول مدنظرتان را آماده کند. برای این کار مجموعه های تولیدی ساکن ارومیه می توانند مشکل تامین تان را حل کنند. تامین بموقع و سر وقت باعث راحتی کار فروشنده در هنگام فروش شده و بر میزان اعتبار او در بین مشتریان خواهد افزود.

نقل گل محمدی ابریشمی

مشخصات نقل گل محمدی ابریشمی

نقل گل محمدی ابریشمی

در یک تعریف ساده نقل های گل محمدی ابریشمی عبارت از نقل هایی هستند که سایز و اندازه ریزی داشته و با استفاده از برگ گل و خلال بادام تولید می شوند. نقل های ریز استفاده زیادی به نسبت نقل های درشت گردویی دارند و در هر مراسمی می شود از آنها استفاده کرد.
تولید این نقل همانند نقل بیدمشک سنتی دو مرحله ای بوده. در مرحله اول خلال بادام ها، دوره فرآوری را که یک بازه زمانی سه روزه است طی می کنند و سپس با شروع گام دوم در دستگاه های دواری که برای تولید نقل تعبیه شده وارد خط تولید می گردند. تولید خوب این نقل مستلزم داشتن مهارت و تبحر بسیار است.

این نقل طعم جالبی دارد و بیشتر برای برپایی مراسمات عقد و عروسی و پاشیدن سر عروس و داماد استفاده می شود. البته این جدای از مصارفی دیگری است که این محصول داراست.

نقل گل محمدی ابریشمی

بزرگترین تامین کننده نقل گل محمدی در کشور

واحد‌های زیادی در کشور هستند که کارشان تولید و پخش نقل گل محمدی است. عمده فعالیت این واحدها علاوه بر تولید عمده، پخش و توزیع آن در سراسر کشور است. برای یافتن این مراکز نیازی به تغییر موقعیت مکانی و رفتن از شهری به شهر دیگر ندارید بلکه با مختصر وبگردی می توانید به بزرگترین تامین کنندگان نقل در کشور که عمدتا نیز در شهر ارومیه حضور دارند متصل شده و انواع نقل های خوش طعم و رنگارنگ را سفارش دهید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …