آذرنام
خانه / نقل / توزیع بهترین نقل یاس بادامی

توزیع بهترین نقل یاس بادامی

نقل یاس بادامی، انتخاب افرادی است که عطر و بوی یاس را می پسندند. استفاده از مغز بادام در هسته این نقل، مواد مغذی و خواص تغذیه ای آن را بالا برده و این محصول را در رده نقل های پرفروش ‏قرار داده است. توزیع کنندگان نقل یاس، وظیفه پخش نقل در نقاط مختلف کشور را برعهده دارند.

مراکزی که مخاطب خرید نقل یاس به صورت عمده می باشند، فروشگاه های سوغات سرا، خشکبار فروشی ها، شیرینی فروشی ها، ترمینال های مسافربری و سوپر مارکت های زنجیره ای می باشند. بهترین و مرغوب ترین نقل یاس بادامی توسط تولیدکنندگان برتر از جمله شرکت آذرنام تولید شده و در مراکز مختلف در کل کشور توزیع می گردد.

نقل یاس بادامی

آشنایی با نحوه نگهداری نقل یاس بادامی

نقل یاس بادامی

حفظ کیفیت نقل یاس بادامی، مسئله مهمی است که توسط خریداران این نوع نقل، باید مدنظر قرار گیرد.

  • اولین مسئله، نور شدید است. قرار گیری نقل یاس در معرض نور شدید، بخصوص نور آفتاب، باعث از بین رفتن عطر خوش یاس در این نوع نقل شده و محصول، تازگی و نرم بودن خود را از دست داده و طعم ماندگی خواهد گرفت. بنابراین ضروری است که نقل یاس را در مکان تاریک و به دور از نور آفتاب، نگهداری نمایید.
  • نقل یاس اگر در معرض اکسیژن و مجاورت با هوا قرار گیرد، کیفیت خود را از دست خواهد داد. مولکول های شکر موجود در نقل، در مجاورت هوا، با اکسیژن ترکیب شده و اکسیداسیون اتفاق می افتد و دیگر نقل ترد و نرمی نخواهیم داشت.
  • باز ماندن درب نقل، باعث می شود، آب میان بافتی نقل یاس، تبخیر شده و نقل، سفت و خشک شود. علاوه بر آن، باز ماندن درب ظرف باعث از بین رفتن تدریجی عطر یاس از نقل خواهد شد. عطر یاس در نقل به گونه ای است که هنگام باز کردن درب، شامه انسان را نوازش می کند، اما قرارگیری نقل یاس بادامی در معرض هوا، باعث از بین رفتن بوی خوش نقل خواهد شد.
  • نقل بادامی یاس را همواره در مکان خنک نگهداری نمایید. مانند دیگر شیرینی های خشک، نقل نیز، نیاز به نگهداری در یخچال ندارد. اما قرارگیری نقل در مکان های گرم نیز باعث ماندگی و کهنه شدن نقل می شود.

نقل یاس بادامی

ثبت سفارش آنلاین نقل یاس بادامی

یکی از مزایای مجموعه تولیدی آذرنام که باعث گسترش روزافزون مشتریان این مرکز شده است، امکان سفارش گیری اینترنتی در این مجموعه می باشد. خریداران عمده نقل یاس نیز از این موقعیت عالی، استفاده کرده و خرید عمده خود را از مرجع و پایگاه اصلی تولید نقل یاس بادامی انجام می دهند.

خریداران عمده برای ثبت سفارش آنلاین، وارد سایت مجموعه آذرنام به آدرس اینترنتی www.noghlbazar.ir شده و سفارش عمده نقل بادامی یاس را در این سایت ثبت می کنند و یا از طریق راه های ارتباطی با شرکت، تماس حاصل کرده و اقدام به ثبت سفارش می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …