آذرنام
خانه / نقل / تولید نقل درجه یک ارومیه

تولید نقل درجه یک ارومیه

نقل درجه یک ارومیه از جمله شیرینی های سنتی و تنقلات محبوب می باشد. کمتر فردی است که با نقل ارومیه آشنایی نداشته باشد. سالیان درازی است که نقل ارومیه به عنوان ره آورد مهم این شهر، توسط مردم خریداری می گردد. نقل درجه یک ارومیه نقلی است که از بهترین مواد اولیه، تهیه شده و در طعم های مختلف، توسط مراکز معتبر تولید می گردد.

در مجموعه ما نقل ارومیه با کیفیت مثال زدنی و بی رقیب در بازار، به صورت انبوه تولید می شود. مرکز ما دارای مشتریان فراوانی از نقاط مختلف کشور است و خوشبختانه توانسته ایم، رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم نماییم.

نقل درجه یک ارومیه

با انواع نقل درجه یک ارومیه آشنا شوید

نقل درجه یک ارومیه

نقل ارومیه دارای تنوع بی نظیری از انواع طعم ها و مغزها است که در شهر ارومیه تولید می گردد. در گذشته های دور، مردم ارومیه به روش دستی و سنتی، نقل تولید می کردند. به این صورت که خشکبار را درون شیره های مختلف قرار می دادند. بعد از گذشت سالیان متمادی و توسعه صنعت نقل پزی، اکنون نقل به روش مکانیزه و در کارخانه های بزرگ تولید می گردد.

نقل ارومیه دارای انواع گوناگونی می باشد. در قسمت هسته نقل ارومیه درجه یک، انواع مغزها مورد استفاده قرار گرفته است. مغز گردو، مغز بادام، مغز پسته، خلال بادام و تخم گشنیز از جمله مغزهای متداولی هستند که در نقل ارومیه به کار می روند.

در قدیم الایام تولید انواع نقل ارومیه به کمک عرق بیدمشک و یا گرده گل های بیدمشک، صورت می پذیرفت، اما امروزه طعم ها، چاشنی ها و عرقیات مختلف به نقل اضافه شده و انواع نقل های طعم دار تولید می گردند، که هر کدام با سلیقه های مختلف، جور هستند. برخی از نقل های طعم دار عبارتند از نقل بیدمشک، نقل بهارنارنج، نقل وانیلی، نقل یاس و غیره.

نقل ارومیه در ابعاد و سایزهای مختلف، تولید می شود که هر کدام، طرفداران خاص خود را دارد. نقل های ارومیه در سایزهای ریز، متوسط و درشت و در انواع گرد و ابریشمی تولید می شوند. تازگی و مرغوبیت مواد اولیه، فاکتور تعیین کننده در کیفیت نهایی نقل ارومیه می باشد. نقل درجه یک ارومیه نقلی است که به روش صنعتی، ولی بدون افزودن مواد شیمیایی تولید می گردد.

نقل درجه یک ارومیه

عرضه مستقیم نقل درجه یک ارومیه از بزرگترین تولید کننده

عرضه مستقیم نقل ارومیه توسط تولیدکنندگان بزرگی مانند مرکز تولیدی نقل آذرنام انجام می شود. عرضه مستقیم نقل، موجبات قیمت مناسب این محصول را فراهم کرده است. مشتریان عزیز از این فرصت، استفاده کرده و نقل درجه یک ارومیه را با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه، به صورت عمده تهیه می کنند.

مواد اولیه مصرفی در نقل آذرنام، مرغوب ترین و تازه ترین مواد اولیه موجود در بازار هستند و از مراکز معتبر، خریداری می گردند. کیفیت محصول نهایی در این مرکز، به صورت مرتب، توسط کارشناسان این شرکت، مورد سنجش قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …