آذرنام
خانه / نقل / ارتباط با شرکت فروش نقل درجه یک ارومیه

ارتباط با شرکت فروش نقل درجه یک ارومیه

نقل درجه یک ارومیه، سوغاتی معروف شهر ارومیه است که از علاقه مندان بسیاری در کشور برخوردار می باشد. امروزه خرید نقل ارومیه، فقط مختص به شهروندان ارومیه و مسافرانی که به این شهر سفر می کنند، نیست و در اقصی نقاط کشور، می توان، به این خوراکی خوشمزه، دسترسی پیدا کرد. بنابراین بسیاری از فروشگاه های آجیل و خشکبار، در تلاش هستند که با شرکت فروش نقل ارومیه، ارتباط گرفته و سفارش عمده خود را ثبت نمایند.

اگر از خریداران عمده نقل باشید، حتما نام شرکت آذرنام به گوشتان خورده است. این شرکت، با قدمتی چندین ساله، از مراجع اصلی تولید و فروش نقل درجه یک ارومیه است و همکاری های گسترده ای با فروشگاه های عرضه نقل در سراسر کشور دارد.

نقل درجه یک ارومیه

با انواع گوناگون نقل درجه یک ارومیه آشنا شوید

نقل درجه یک ارومیه

نقل درجه یک ارومیه با تنوعی بی نظیر، از نظر مدل، طعم و مغز تولید می گردد. هر کدام از نقل ها، طرفداران خاص خود را داشته و توسط علاقه مندان در سراسر کشور خریداری می گردند. برخی از انواع نقل های پرطرفدار ارومیه عبارتند از:

نقل بیدمشکی: نقل بیدمشکی، نقل سنتی ارومیه است که با عرق بیدمشک یا گرده گلهای بیدمشک، معطر شده است. تولید این نوع نقل در ارومیه، سابقه دیرینه ای داشته و همچنان جزو پرفروش ترین نقل ها می باشد. بسیاری از مردم، شهر ارومیه را با نقل بیدمشکی معروف آن می شناسند. نقل بیدمشکی در مدل های مختلف ابریشمی، ریز و درشت تولید می شود. مغز مورد استفاده در این محصول، خلال بادام یا مغز گردو است.

نقل گل محمدی: نقل گل محمدی از نقل های معطر با عطر گل محمدی است و در تولید آن، از پودر گل محمدی استفاده شده است. این محصول، عطر بسیار زیادی داشته و دارای طبع گرم است. مصرف آن به همراه چای عصرگاهی، فوق العاده لذت بخش است.

نقل زعفرانی: یکی از نقل های دلبر و خوشمزه، نقل زعفرانی است که دارای رنگ جذاب زرد زعفرانی می باشد. این محصول نیز، از پرمخاطب ترین نقل ها است و به خاطر ظاهر مجلسی و شیک، به عنوان سوغات و تحفه نیز خریداری می گردد.

نقل بهار نارنج: نقل بهار نارنج، از گروه نقل های معطر است که در چند نوع مختلف تولید می گردد. نقل خلال بهار نارنج و نقل بهار نارنج گردویی، از متداول ترین انواع این محصول می باشند.

نقل درجه یک ارومیه

سفارش کلی نقل درجه یک ارومیه به بزرگترین تولید کننده

قصد سفارش عمده نقل درجه یک ارومیه را دارید؟ آیا می دانستید شرکت تولیدی آذرنام از معدود تولیدکننده های برتر نقل ارومیه است که امکان سفارش آنلاین را برای مشتریان فراهم کرده است؟

مجموعه بزرگ تولیدی آذرنام، برای سفارش آسان انواع نقل درجه یک ارومیه، بهترین انتخاب است، زیرا خریداری نقل از این مرکز، علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت عالی، به صورت سهل و آسان و تنها با چند کلیک و یک تماس، امکان پذیر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …