آذرنام
خانه / نقل / تولید نقل گل بهار نارنج در انواع مختلف

تولید نقل گل بهار نارنج در انواع مختلف

در تولید نقل گل بهار نارنج از عطر شکوفه های نارنج یا همان بهار نارنج استفاده می شود. نقل خوشبو و خوش عطری است که دارای بویی مشابه با بوی مرکبات است. انواع مختلفی از نقل بهار نارنج در مجموعه آذرنام تولید می گردد که هر کدام هواخواهان خاص خود را دارا می باشد.

تولید نقل بهار نارنج در محیط بهداشتی و استریل انجام شده و کیفیت آن در تمام مراحل تولید بررسی می گردد. طبق نظر سنجی که از خریداران عمده نقل بهار نارنج داشته ایم، این نوع نقل از فروش خوبی در بازار برخوردار بوده است.

نقل گل بهار نارنج

نقل گل بهار نارنج چند نوع است؟

نقل گل بهار نارنج

گل بهار نارنج همان شکوفه های نارنج است که به رنگ سفید، روی درختان نارنج به وجود می آیند. از عطر گل بهار نارنج در تولید نقل استفاده می گردد. عطر بهار نارنج بسیار مسحورکننده و دل انگیز است و عطر و طعم متفاوت و منحصر به فردی به نقل می بخشد.

نقل های گل بهار نارنج دارای انواع مختلفی از نظر سایز نقل می باشند. این نوع نقل در سایزهای درشت، متوسط و ریز و همچنین مدل ابریشمی تولید می شوند.

افزون بر آن مغز به کار رفته در نقل های بهار نارنج متفاوت است. نقل های بهار نارنج با مغز گردو،  مغز بادام و مغز پسته تولید می گردند.

از نظر بسته بندی نیز نقل های بهار نارنج متفاوت می باشند. این نقل ها در بسته بندی های نایلونی، مقوایی و جعبه ای تولید می گردند. وزن بسته بندی ها نیز مختلف می باشد. مثلا بسته بندی های نیم کیلویی، یک کیلویی و غیره.

انواع مختلف نقل گل بهار نارنج ذکر شده در بالا در کارخانه آذرنام با مرغوبیت بالا تولید می شود. تنوع نقل گل بهار نارنج در این شرکت سبب شده است که نقل بهار نارنج جوابگوی انواع  مختلف سلیقه ها باشد. رمز موفقیت این مجموعه، توجه به انواع سلایق می باشد.

نقل گل بهار نارنج

خریداران عمده نقل گل بهار نارنج

خریداران عمده نقل گل بهار نارنج معمولا، خشکبار فروشی ها، سوغات فروشی ها، هایپرمارکت ها، زیارتگاه ها، مراکز توریستی و گردشگری، پایانه های مسافربری، فرودگاه ها و غیره می باشند. این خریداران همواره سعی در خرید نقل گل بهار نارنج به صورت عمده از کارخانه تولید نقل می کنند.

از مراکزی که خریداران عمده بهتر است برای خرید نقل، سری به آن بزنند، مجموعه تولیدی آذرنام است. نقل های گل بهار نارنج تولیدی در این مجموعه دارای تنوع گوناگون و در بسته بندی های مختلف تولید شده و به خریداران ارائه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …