آذرنام
خانه / نقل / تولید کننده نقل گل بهار نارنج

تولید کننده نقل گل بهار نارنج

نقل گل بهار نارنج، نقلی معطر به بوی شکوفه های نارنج است. بهار نارنج در واقع شکوفه های درخت نارنج می باشد که دارای عطر مرکبات بوده و بوی خوش و مسحور کننده ای دارد. در دهه های گذشته نقل به صورت سنتی تولید شده و منحصرا همراه با عطر بیدمشک بود. اما در سالیان اخیر، نقل های طعم دار فراوانی، وارد بازار شده اند، به طوری که برای هر سلیقه ای، نقل طعم دار در بازار موجود است.

مجموعه آذرنام نیز به سلایق مختلف، ارج نهاده و همواره در تلاش است که انواع نقل گردویی طعم دار مانند نقل گل بهار نارنج را با درجه کیفی بالا تولید کرده و رضایت خاطر تمام مشتریان محترم را جلب نماید.

نقل گل بهار نارنج

مشخصه های بارز نقل گل بهار نارنج مرغوب

نقل گل بهار نارنج

نقل گل بهار نارنج، نقلی است که با گل بهار نارنج تولید می شود. استفاده از گل بهار نارنج در تولید این نقل، عطر خوشی به نقل می بخشد که باب طبع بسیاری از مردم کشورمان می باشد. آذربایجان غربی علاوه بر این که قطب انواع نقل است، منبع انواع عرقیات سنتی نیز می باشد.

در دسترس بودن انواع عرقیات و گیاهان دارویی در این منطقه از کشور، سبب شده است که تولید کنندگان نقل از این چاشنی ها در تولید نقل، بهره برده و نقل با طعم های مختلف تولید نمایند. استفاده از گل بهار نارنج خالص و مرغوب در تولید نقل بهار نارنج، تضمین کننده کیفیت بالای نقل تولیدی می باشد.

نقل بهار نارنج با مغزهای مختلف که در قسمت هسته نقل قرار دارد، تولید می گردد. متداول ترین مغزها، مغز گردو، مغز بادام و مغز پسته می باشند. استفاده از مغزهای درجه یک و عالی در تولید نقل بهار نارنج، موجبات کیفیت بالای محصول نهایی را فراهم خواهد آورد.

شکر مخصوص به عنوان ماده اصلی نقل از کارخانه های معتبر شکر خریداری می گردد. شکر استفاده شده در تولید نقل بهار نارنج، مخصوص نقل ریزی بوده و از شربت گلوکز به همراه آن استفاده می گردد. برای جلوگیری از سفت شدن شیره از کرم تارتار نیز در تولید نقل بهره می برند. عدم استفاده از کرم تارتار در فرآیند تولید باعث می شود که شیره مصرفی، سفت شده و حالتی مانند نبات پیدا کند.

نقل گل بهار نارنج

مشخصات بهترین تولید کنندگان نقل گل بهار نارنج

امروزه رقابت گسترده ای در بین تولید کنندگان نقل بهار نارنج وجود دارد و هر کدام از مراکز تولیدی نقل در تلاش هستند که در این بازار رقابتی، پیروز شده و محصول خود را به فروش برسانند. اما آیا همه این مراکز، می توانند، در زمینه تولید و عرضه نقل بهار نارنج، موفق عمل نمایند؟ تولیدکنندگان برتر نقل گل بهار نارنج که گوی سبقت را از بقیه رقبای خود می ربایند، دارای مشخصات زیر هستند:

  • پتانسیل تولید انبوه نقل بهار نارنج
  • کیفیت بالای نقل
  • قیمت مناسب محصول

می توان گفت که هر سه ویژگی در مجموعه آذرنام وجود دارد و این شرکت از مراکز مهم تولید نقل گل بهار نارنج در کشور است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …