آذرنام
خانه / نقل / تولید کنندگان نقل گردویی طعم دار

تولید کنندگان نقل گردویی طعم دار

تولید کنندگان نقل گردویی طعم دار در ارومیه نقش بسزایی در ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه داشته اند. بسیاری از خانواده‌ها در کارگاه های نقل ریزی و همچنین صنایع وابسته به آن از جمله واحد‌های چاپ و بسته بندی، مجموعه های فرآوری خلال بادام فعالیت می کنند. رونق گردشگری را نیز می توان به آن اضافه کرد چرا که توریست غذایی یکی دیگر از انواع گردشگری در جهان است که عده ای صرفا با هدف شناخت و چشیدن طعم خوراکی های یک منطقه جغرافیایی به آن سفر می کنند که این امر در نقل ارومیه به دلیل ارگانیک بودن و نیز داشتن جنبه تاریخی نمود بیشتری دارد.

نقل گردویی طعم دار

روش صحیح نگهداری نقل گردویی طعم دار

نقل گردویی طعم دار

  1. ابتدا درب بسته حاوی نقل را از یک گوشه باز کنید به طوری که شکل کلی خود را از دست نداده و پلاستیک آن از بین نرود.
  2. پس از آنکه به اندازه نیاز خود نقل را برداشتید پلاستیک آن را محکم بسته و درب جعبه مقوایی را بگذارید تا هوا و و رطوبت به داخل بسته ورود نکند.
  3. هوا و رطوبت قاتل نقل شماست لذا از قرار دادن آن در محیط های بسیار شرجی و مرطوب اجتناب کنید. زیرا باعث نمور شدن و در نتیجه خرابی نقل می شود.
  4. جعبه نقل را در مکان هایی که در تماس مستقیم با نور خورشید واقع شده اند دور سازید چون حرارت زیاد موجب چسبیدن نقل ها به همدیگر می شود.
  5. بهترین شکل نگهداری قرار دادن آن در محیطی خشک و خنک و خارج کردن آن به مقدار نیاز نه بیشتر, از درون بسته حاوی نقل است.

نقل گردویی طعم دار

مقدار تولید انواع نقل گردویی طعم دار

سالانه صدها تن نقل گردویی یک کیلویی و نیم کیلویی در ارومیه با هدف عرضه به بازارهای داخلی و بین المللی تولید می شود. این تولیدات هم از نظر کیفی و هم از حیث تنوع بسته بندی در سطح قابل قبولی جای دارد. تولید نقل در طول سال یکسان نبوده و با فراز و نشیب هایی روبروست در ایام انتهایی سال به جهت مصرف بالای تنقلات در کشور آمار تولید بیشتر از سایر فصول سال است. واحد‌های تولید کننده معمولا در آستانه عید به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند تا بتوانند نیاز بازار مصرف را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند. در این ایام تولید کنندگان علاوه بر نیروهای ثابت خود از افراد دیگر نیز برای تسریع در کارها کمک می گیرند تا سفارشات را بموقع تحویل دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …