آذرنام
خانه / نقل / خرید مستقیم نقل گل بهار نارنج

خرید مستقیم نقل گل بهار نارنج

نقل گل بهار نارنج یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین خوراکی هایی است که در طول روز و به عنوان میان وعده می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. این محصول به دلیل طعم فوق العاده خوبی که دارد با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان همراه بوده است.

خرید مستقیم نقل گل بهار نارنج موجب شده تا مشتریان بتوانند انواع نقل را با پرداخت هزینه کم تری خریداری کنند و به این ترتیب در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. قیمت انواع نقل بهار نارنج در صورت خرید مستقیم از مرکز عرضه بسیار مناسب تر می گردد.

نقل گل بهار نارنج

نحوه تولید نقل گل بهار نارنج

نقل گل بهار نارنج

نقل بهار نارنج از مواد اولیه زیر تشکیل شده است:

آب، شکر، گردو، بادام، کرم تار تار، وانیل، آبلیمو و برگ گل بهار نارنج.

نحوه تولید نقل گل بهار نارنج به این صورت است که در ابتدا می بایست با استفاده از آب و شکر اقدام به درست کردن شیره نقل کنید. برای انجام این کار پس از ترکیب مواد فوق باهمدیگر، اقدام به هم زدن این مواد با همزن چوبی به مدت تقریبی ۵ دقیقه نمایید.

پس از آنکه مواد کاملاً ترکیب شدند آن را روی شعله و حرارت قرار دهید و اجازه دهید تبدیل به شیره شوند. در مرحله بعدی با استفاده از کفگیر و ملاقه مخصوص اقدام به اضافه کردن شیره روی مغزهای گیاهی اعم از اینکه گردو باشد یا بادام کنید. این کار را با حوصله و به تدریج انجام دهید و از هر گونه شتاب در کار بپرهیزید.

پس از این مرحله طعم دهنده ها را بسته به اینکه چه طعمی می خواهد باشد همانند شیره به محتویات داخل دیگ دوار که اکنون تبدیل به نقل شده اند اضافه کنید تا کاملاً عطر و بوی ماده طعم دهنده را به خود بگیرند.طبعا در نقل بهار نارنج طعم دهنده برگ های معطر بهار نارنج می باشد.

در ادامه نقل های آماده شده را بر روی سینی بزرگی که بدین منظور تعبیه شده ریخته و اجازه استراحت دهید و سپس نقل های به دست آمده را در بسته های کوچک و بزرگ بسته بندی نموده و روانه بازار سازید.

نقل گل بهار نارنج

صادرکنندگان نقل گل بهار نارنج

امروزه تولیدکنندگان داخلی با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و استخدام افراد متخصص و مجرب به کار تولید انواع مختلف نقل از جمله نقل گل بهار نارنج مشغول هستند.

به دلیل بالا بودن سطح کیفی نقل های تولیدی توسط این افراد، امروزه تقاضای بالایی از بازار های بین المللی برای تهیه محصولات تولیدی داخلی داریم. در نتیجه صادر کنندگان نقل ارومیه با صادرات این محصول توانسته اند درآمد زیادی را عاید خود و تولید کنندگان داخلی نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …