آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل ارومیه

خرید نقل ارومیه

خرید نقل ارومیه با بهترین کیفیت و در هر حجم و مقداری از طریق شرکت تولیدی آذرنام به عنوان شرکتی پیشرو در حوزه تولید انواع نقل و حلوا امکان پذیر می باشد. جهت سفارش و خرید انواع نقل در شهرهای مختلف کشور اعم از ارومیه، تبریز و تهران می توانید با مجموعه ما در تماس باشید.

امروزه به دلیل اهمیتی که مواد غذایی سالم و ارگانیک پیدا کرده است؛ فروش عمده نقل ارومیه به جهت عدم استفاده از مواد نگهدارنده، افزایش چشمگیری داشته و مشتریان خود را در بازارهای داخلی و خارجی یافته است.
نقل ارومیه که از جمله قدیمی ترین سوغاتی های شهر ارومیه به حساب می آید در طعم های مختلف تولید شده و روانه بازار می گردد و بسته به ذائقه افراد، هر طعمی مشتریان خاص خود را دارد.

انواع نقل ارومیه

  • نقل گردویی
  • نقل بیدمشکی
  • نقل گل محمدی
  • نقل زعفرانی
  • نقل پسته ای
  • نقل وانیلی
  • نقل گشنیزی
  • نقل آلبالویی
  • نقل زنجبیلی
  • نقل دارچینی
  • نقل به لیمویی

شاید بتوان مهم ترین مزیت نقل نسبت به سایر مواد غذایی و قندی را در عدم استفاده از افزودنی های مجاز و هم چنین توجه ویژه به استفاده از مواد اولیه مرغوب و طبیعی دانست. در ادامه به بررسی محتویات نقل ارومیه پرداخته می شود.

انواع نقل ارومیه

مواد اولیه نقل ارومیه

از آنجا که در تولید و تهیه نقل ارومیه مغزهای گیاهی بویژه مغز گردو نقش اساسی را ایفا می کند و مهم ترین بخش نقل تولیدی را تشکیل می دهد همین امر سبب شده محصول نقل در ردیف مواد غذایی مقوی و سرشار از کالری قرار گیرد.مهم ترین محتویات نقل بترتیب عبارت است از:

  1. مغز گردو که منبعی غنی از آهن و کلسیم می باشد.
  2. شکر سفید
  3. آب
  4. طعم دهنده های طبیعی مانند بیدمشک، زعفران، گل محمدی،دارچین، زنجبیل و …

در میان مواد اولیه استفاده شده عرق بیدمشک که از جمله گیاهان بومی شهر ارومیه است نقش بسزایی در معطر ساختن و طعم دار کردن نقل دارد که گزینه خوبی برای سفارش و خرید می باشد.

خرید نقل ارومیه

روش خرید نقل ارومیه

اگر چه روش های مختلفی برای تهیه ی نقل ارومیه وجود دارد و خریداران این محصول می توانند به طرق مختلف اقدام به خرید این محصول نمایند.اما در حال حاضر به دلیل پیشرفت روزافزون رسانه های جمعی و گروهی خرید و فروش اینترنتی نقل جای خود را با خریدهای سنتی عوض کرده است.

روش خرید اینترنتی نقل علاوه بر صرف جویی در زمان، در کاهش هزینه های اضافی نیز موثر بوده است چرا که در این روش دیگر نیازی به حضور در کارگاه ها، فروشگاه ها و نمایندگی های شهرستانی نمی باشد.

در این روش شما می توانید در هر نقطه ای از کشور که هستید با اطلاع از خواص و قیمت انواع نقل، براي خرید عمده نقل ارومیه سفارش محصول داده و کالای خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

خرید نقل ارومیه

اوزان نقل ارومیه

هر چند امکان بسته بندی در هر وزن و اندازه ی با توجه به درخواست و نیاز مشتری وجود دارد ولی رایج ترین وزنی که امروزه از سوی تولید کنندگان این محصول مقوی استفاده می شود وزن های نیم کیلویی و یک کیلویی است.

البته امروزه نقل های ترکیبی که شامل پک هایی با طعم های مختلف می باشد جایگاه خاصی یافته و برای پذیرایی از مهمانان و هدیه دادن ایده جالبی است.

هم چنین استفاده از بسته بندی شکیل و زیبا جذابیت آن را دو چندان ساخته و محصولی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را رقم زده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …