آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل بادامی سنتی به صورت تناژی

خرید نقل بادامی سنتی به صورت تناژی

خرید نقل بادامی سنتی به صورت تناژی یکی از به صرفه ترین سفارش ها جهت تهیه نقل بادامی می باشد. مشتریان و صاحبان فروشگاه های زنجیره ای و مواد غذایی می توانند خرید عمده نقل بادامی خود را با سفارش از کارخانه تولید نقل انجام دهند. این امر باعث می شود نقل با کیفیت را در قیمت بسیار ارزان جهت فروش های خود تهیه نمایند. مجموعه آذرنام از بهترین مجموعه های تولید کننده نقل در کشور می باشد، که انواع نقل را در طعم ها و اندازه های مختلف با کیفیت مرغوب و نرم تولید می نماید.

نقل بادامی سنتی

انواع نقل بادامی سنتی موجود در بازار

نقل بادامی سنتی

همانطور که می دانید نقل از شیرینی های بسیار محبوب و پر تقاضا می باشد که در هر خانه، دورهمی، مهمانی و عروسی که نقل عروسی نیز به آن می گویند، می توانید ردپایی از انواع نقل را ببینید. نقل بادامی سنتی یکی از این نقل های پرطرفدار و پرخاصیت می باشد که در انواع مختلفی تولید و بسته بندی می شود. برای تهیه نقل های کوچک و نسبتا کشیده از خلال تازه بادام استفاده می شود. این نوع نقل جهت پذیرایی با چای بسیار مناسب می باشد. اما نقل های بادامی در اندازه های بزرگتر نیز تهیه می شوند که از بادام کامل در آن استفاده می شود و در واقع نقل به عنوان روکش بادام محسوب می شود.

استفاده از این نقل برای کودکان مناسب می باشد، چرا که به خاطر وجود بادام سرشار از املاح معدنی می باشد. خرید عمده نقل بادامی با توجه سفارش مشتری به دو صورت بسته بندی های یک کیلویی و یا به صورت تناژی صورت می گیرد. کیفیت و نرم بودن نقل بادامی بستگی به طرز تهیه آن دارد که در کارخانه  تولید نقل با سابقه و خوشنام، مراحل تهیه و پخت نقل به درستی صورت می گیرد و این امر باعث می شود نقل تولید شده با کیفیت و مرغوب باشد.

نقل بادامی سنتی

فروشنده عمده نقل بادامی سنتی

مجموعه تولیدی آذرنام به عنوان فروشنده عمده نقل بادامی در کشور می باشد که در سطح وسیعی به تولید و بسته بندی انواع نقل از جمله نقل بادامی سنتی می پردازد. بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشان در سطح کشور از مشتریان این مجموعه تولید کننده نقل می باشند. شما نیز در صورتی که تمایل به تهیه و خرید کلی نقل بادامی با قیمت مناسب و ارزان دارید می توانید با مشاوران فروش در سایت شرکت آذرنام تماس حاصل نمایید و سفارشات خود را ثبت نمایید. این مجموعه بعد از ثبت سفارش، در اولین فرصت، اقدام به ارسال سفارشات می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …