آذرنام
خانه / نقل / صادرات نقل گردویی طعم دار به عراق با قیمت عالی

صادرات نقل گردویی طعم دار به عراق با قیمت عالی

صادرات نقل گردویی طعم دار به کشورهای خارجی،  مستلزم داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه صادرات می باشد. خوشبختانه این علم و آگاهی در مجموعه ما موجود می باشد. مجموعه ما با تکیه بر تجربیات فراوان و مفید خود در زمینه صادرات انواع نقل، بهترین نقل گردویی طعم دار را به کشورهای مختلف از جمله عراق صادر می کند.

با توجه به این که عادت های غذایی مردمان این کشور همسایه به کشورمان ایران نزدیک است، نقل گردویی طعم دار در عراق بازار فروش خوبی را در سال های اخیر کسب کرده است که این امر سبب شده است، صادرات نقل طعم دار با قیمت عالی و به صورت گسترده به این کشور انجام شود.

نقل گردویی طعم دار

ویژگی های مهم نقل گردویی طعم دار صادراتی چیست؟

نقل گردویی طعم دار

نقل های گردویی در انواع طعم های مختلف تولید می گردند تا بتوانند به همه سلیقه ها نزدیک باشند. نقل های گردویی طعم دار در طعم های بهارنارنج، بیدمشک، به لیمو، زعفرانی و … تولید می گردند. حال برای تشخیص این که نقل گردویی از کیفیت لازم برای صادرات برخوردار است یا خیر، روش هایی وجود دارد که به کمک آن ها ، می توان نقل گردویی طعم دار مرغوب را شناسایی کرد.

  • نقل گردویی از نظر ظاهری دارای خلل و فرج می باشد. این خلل و فرج، نشان دهنده کیفیت محصول و طبیعی بودن نقل است. این خلل و فرج به گونه ای است که مغز گردوی موجود در نقل به راحتی، نمایان است.
  • از مزایای نقل طعم دار گردویی صادراتی این است که دارای بسته بندی های محکمی می باشد تا نقل صادراتی در مسیر مقصد، دچار له شدگی و خرد شدگی نشود و به صورت سالم به دست مشتریان خارجی برسد.
  • از دیگر ویژگی های مهم نقل طعم دار گردویی صادراتی، ادویه ها هستند. ادویه ها و طعم هایی که در نقل طعم دار استفاده می گردد از اسانس ها و مواد درجه یک و دارای عطر و بوی کافی هستند.

نقل گردویی طعم دار

صادرکنندگان برتر نقل گردویی طعم دار به عراق

صادرات نقل گردویی به عراق از جمله زمینه های صادراتی مهم برای ایران می باشد. به دلیل مرز مشترک ایران و عراق، صادرات انواع نقل گردویی به این کشور به راحتی انجام می پذیرد. مجموعه ما بعد از تولید نقل های گردویی طعم دار، نقل ها را بسته بندی کرده و مجوز صادرات را از سازمان های مربوطه دریافت و بعد از انجام امور مربوط به گمرک، نقل گردویی را به عراق ارسال می کند. تمام این مراحل با دقت و سرعت، در مجموعه آذرنام انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …