آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل بادامی عمده مستقیم از کارخانه

خرید نقل بادامی عمده مستقیم از کارخانه

نقل بادامی از انواع نقل های پرفروش و محبوب در بین مردم می باشد. مراکز فروش نقل به دلیل تقاضای زیاد این نقل در بازار، اقدام به خرید نقل بادامی عمده از تولید کنندگان می نمایند. شرکت ما تولیدکننده مهم نقل بادامی در ارومیه است، که نقل بادامی را به صورت مستقیم و به قیمت تولیدی به خریداران ارائه می کند.

همان طور که عرض کردیم، مرکز ما به دلیل این که خودش تولید کننده این نقل ها می باشد و به دلیل فروش بی واسطه و حذف دلال ها، نقل بادامی را با قیمت مناسب ارائه می کند. فروش نقل بادامی عمده، در مجموعه ما با نازل ترین قیمت می باشد.

نقل بادامی عمده

روش های تشخیص کیفیت نقل بادامی

نقل بادامی عمده

نقل بادامی به علت استفاده از مغز بادام، بسیار مغذی و سودمند می باشد. کیفیت نقل بادامی در درجه اول به مواد اولیه مصرفی بستگی دارد. مواد اولیه مصرف شده، باید تازه، مرغوب و درجه یک باشند. بخصوص بادام مصرفی،نباید مانده و کهنه باشد.

نقل بادامی با کیفیت، بسیار ترد، پوک و خوشمزه است. شیرینی این نقل به اندازه بوده و به اصطلاح دل را نمی زند. بوی نقل بادامی سنتی بسته به این که از چه ادویه و یا عطری در آن استفاده شده باشد، متفاوت می باشد. به نقل بادامی درجه یک هیچ رنگ اضافه ای زده نمی شود و رنگ نقل، طبیعی می باشد.

بسته بندی های نقل بادامی در کیفیت این نوع نقل نقش دارند. بسته بندی باید در مواد مخصوص بسته بندی درجه یک انجام پذیرد. استفاده از مواد بازیافتی در بسته بندی نقل بادامی صحیح نیست و مخالف با دستورالعمل های بهداشتی و برای سلامتی مضر است. نقل بادامی درجه یک باید از کارخانه های معتبر تولید کننده نقل خریداری گردد.

نقل بادامی عمده

معروف ترین مراکز عرضه نقل بادامی عمده

مجموعه آذرنام جزو معروف ترین تولید کنندگان نقل بادامی در کشور می باشد، که نقل بادامی تولیدی خود را در سراسر کشور توزیع می نماید.این مرکز، عمده فروشی نقل بادامی را با قیمت استثنایی انجام می دهد. شما می توانید برای خرید نقل بادامی عمده، مجموعه آذرنام را گزینش نمایید.

در فرآیند تولید نقل بادامی در این مجموعه،مواد اولیه درجه یک به کار رفته است. با خرید عمده نقل بادامی از این مجموعه خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت باشد. به شما این اطمینان داده می شود که نقل بادامی عرضه شده در این مرکز دارای کیفیت برتر در بازار و قابل رقابت با سایر برندهای تولید کننده نقل بادامی در کشور می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …